صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / ۳۷۰ هیئت، مراسم مذهبی خود را با پخش زنده آپارات برگزار می‌کنند
۳۷۰ هیئت، مراسم مذهبی خود را با پخش زنده آپارات برگزار می‌کنند

۳۷۰ هیئت، مراسم مذهبی خود را با پخش زنده آپارات برگزار می‌کنند

کسب و کار نیوز - با شروع ماه محرم و عدم امکان برگزاری مجالس مذهبی به صورت جمعی، آپارات با پخش زنده روزانه بیش از ۳۷۰ مجلس روضه حسینی از عزاداران حضرت میزبانی می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی آپارات، با گذشت هفت روز از شروع ماه محرم، سرویس پخش زنده آپارات به صورت روزانه پخش زنده بیش از ۳۷۰ مراسم‌های مذهبی از جمله سخنرانی، مجلس روضه و هیئت‌های مهم را پوشش می‌دهد و به صورت روزانه بیش از ۱۲۱ هزار آی‌پی منحصربه‌فرد این مراسم‌ها را از طریق آپارات تماشا می‌کنند.

حال و هوای محرمی پخش زنده آپارات از ابتدای ماه محرم به صورت شبانه‌روزی در صفحات این سرویس جریان دارد و با زمان‌بندی مشخص مراسم‌های عزاداری سالار شهیدان را به صورت زنده برای عموم پخش می‌کند. این مراسم‌ها از مداحی‌های محمود کریمی، عبدالرضا هلالی، مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، جواد مقدم، مهدی رسولی، مهدی سلحشور، سعید حدادیان، محمدحسین پویانفر، حسین سیب‌سرخی، حنیف طاهری، حسین طاهری، مهدی توکلی و محمدرضا طاهری را دربر می‌گیرد و سخنرانی‌های وعاظ معروف در هیئت‌های مذهبی از جمله هیئت محبین اهل بیت در قم، هیئت نورالرضا، هیئت ابن‌الرضا و … را هم شامل می‌شود.

مجموع این برنامه‌ها و همچنین پخش زنده از اماکن مذهبی باعث شده تا روزانه بیش از ۱۲۱ هزار آی‌پی منحصربه‌فرد از گوشه و کنار دنیا مراسم‌های مذهبی محرم امسال را به دلیل شرایط موجود از دست ندهند و بتوانند از هر کجا که هستند عزاداری خود را برگزار کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.