صفحه اصلی / سرخط خبرها / تشکیل پرونده تخلفاتی برای شرکت واردکننده خودرو
تشکیل پرونده تخلفاتی برای شرکت واردکننده خودرو

تشکیل پرونده تخلفاتی برای شرکت واردکننده خودرو

کسب و کار نیوز - مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت، از تشکیل پرونده تخلفاتی برای یک شرکت واردکننده خودرو خبر داد و گفت: پس از پیگیری های متعدد در خصوص وضعیت خودروهای وارداتی کوپا، پرونده تشکیل و جهت صدور رای و تسریع در تحویل خودروی مشتریان، به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ سید مجتبی سجادی اظهار داشت: با عنایت به مکاتبات متعدد و پیگیری‎های بعمل آمده از شرکت واردکننده در خصوص تسریع در اجرای تعهدات ناشی از قراردادهای فروش سال ۹۷ (با موعد تحویل ۱۸۰ روز)، متاسفانه تاکنون اقدامی در قبال قراردادهای منعقده با مشتریان و اجرای برنامه زمانبندی جهت تحویل خودرو انجام نداده  که این امر، نارضایتی خریداران و برگزاری تجمعات اعتراضی آنها را در پی داشته است. همچنین حسب بررسی های صورت گرفته مشخص شد که شرکت مذکور در بسیاری از موارد علیرغم دریافت کلیه مبالغ مندرج در قرارداد، اقدامی در راستای اجرای تعهدات خود انجام نداده است. با تداوم این موضوع و در پی نارضایتی مشتریان، سازمان حمایت پرونده یک شرکت وارد کننده خودرو را به تعزیرات حکومتی منعکس نمود و در گزارش مذکور تاکید شده است که خودروها می بایست بر اساس قیمت مندرج در قرارداد و با محاسبه ضرر و زیان ناشی از تاخیر در ایفای تعهد به مشتریان واگذار گردد.
سجادی با اشاره به وضعیت پرونده اپراتورهای تلفن همراه بیان داشت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و اقدامات لازم، اپراتورها مجاب به اعاده نحوه فروش بسته های اینترنتی به وضعیت سابق گردیدند. همچنین درخصوص تخلف صورت گرفته در این بازه زمانی، مستنداتی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به این سازمان ارائه شد که با توجه به عدم همکاری اپراتورها جهت دسترسی به ریز قراردادهای مشتریان، رقم اعلامی سازمان مذکور مورد تایید قرار گرفت و به شعبه رسیدگی کننده منعکس گردید.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.