صفحه اصلی / سرخط خبرها / هدف‌گذاری زامیاد برای تولید ۱۰۰۰ دستگاه کامیونت ” پادرا پلاس” در سال جاری
هدف‌گذاری زامیاد برای تولید ۱۰۰۰  دستگاه کامیونت ” پادرا پلاس” در سال جاری

هدف‌گذاری زامیاد برای تولید ۱۰۰۰ دستگاه کامیونت ” پادرا پلاس” در سال جاری

کسب و کار نیوز - مدیر پروژه خودرو پادرا پلاس از آغاز تولید کامیونت پادرا پلاس به عنوان جدیدترین محصول تجاری این شرکت خبر داد و افزود: با برنامه تدوین شده تولید، ۱۰۰۰ دستگاه از این نوع کامیونت در سال جاری در زامیاد تولید و عرضه خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، فرشاد رادمهر مدیر پروژه خودرو “پادرا پلاس” شرکت زامیاد با اعلام این خبر، اظهار داشت: پیشینه بیش از نیم قرن تولید انواع محصولات تجاری سبک و سنگین همچون انواع وانت، کامیونت، مینی بوس، ون، کامیون باری و کشنده، اتوبوس و همکاری با برترین برندهای تولید کننده خودروهای تجاری دنیا نشان می دهد که زامیاد با همت و تلاش مجموعه خود توانسته است سلائق مشتریان را در تمام رده ها پوشش دهد.

وی با اشاره به برنامه توسعه سبد محصول در این شرکت افزود: تولید “کامیونت پادرا پلاس” که با تحقق شعار «جهش تولید» و براساس سیاست‌های تعیین شده از سوی مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا آغاز شده است، با تمرکز بر رعایت استانداردهای کشور و به‌ روزرسانی در تجهیزات رفاهی، فنی و در راستای حفظ و ارتقاء اصل مشتری مداری  توسط متخصصان داخلی زامیاد به مرحله اجرا درآمده است. مدیر پروژه خودرو “پادرا پلاس”، هدف گذاری تولید این محصول را ۱۰۰۰ دستگاه در سال جاری عنوان کرد و افزود: با برنامه در نظر گرفته شده در حوزه های تامین، پشتیبانی و تولید، زامیاد ضمن حفظ جایگاه خود به عنوان برترین خودروساز تجاری سبک کشور، سهم بازار فروش خود در حوزه سبک را افزایش خواهد داد. تولید این محصول در سال های آینده به تدریج افزایش خواهد یافت و جایگاه خود را به عنوان یکی از محصولات پرتیراژ در کشور تثبیت خواهد کرد.

وی همچنین کامیونت “پادرا پلاس” را خودرویی با بالاترین رده کیفی و مطابق با استانداردهای روز دانست و اظهار داشت: در طراحی کامیونت “پادرا پلاس” به سلیقه و رضایت مندی مشتریان توجه شده و لذا به لحاظ شکل ظاهری، مشخصات فنی و تجهیزات به کار برده شده خواهد توانست میزان رضایت مندی مشتریان را ارتقاء بخشد. در این محصول سعی شده تا حداکثر راحتی سرنشینان در طراحی محصول در نظر گرفته شود.

رادمهر تصریح کرد: مدیریت ارشد شرکت زامیاد همواره بر بومی سازی قطعات محصولات این شرکت تاکید داشته اند؛ لذا با برنامه ریزی دقیق و توسعه در زیر ساخت ها و تعامل با قطعه سازان، کامیونت” پادرا پلاس” با توان و دانش نیروهای داخلی با ۷۰ درصد داخلی سازی، تولید می شود. علاوه بر آن طبق برنامه ها و هدف گذاری شرکت، پروژه تعمیق ساخت داخل به منظور حداقل سازی ارزبری این محصول تعریف شده و در آینده نزدیک کامیونت پادرا پلاس بالاترین سطح ساخت داخل را در میان رقبای خود خواهد داشت. وی در ادامه با اشاره به ویژگی های این خودرو نیز گفت: کامیونت” پادرا پلاس” با امکاناتی مناسب و به روز از جمله استاندارد آلایندگی EURO4، سیستم ترمز ABS+EBD، ظرفیت حمل بار ۲۱۰۰ کیلوگرم، سیستم فرمان هیدرولیک، سیستم تهویه، شیشه ها و آینه های برقی، ارگونومی بهتر صندلی ها، ریموت و قفل مرکزی و .. به بازار عرضه خواهد شد. مدیر پروژه خودرو “پادرا پلاس” زامیاد، توان حمل بار بالا و قیمت اقتصادی را دو ویژگی مهم و منحصر به فرد انواع محصولات این شرکت دانست و خاطر نشان کرد:  محصولات زامیاد از گذشته به توان حمل بار بالا شناخته شده اند، در کنار این مهم، به دلیل داخلی سازی قطعات (با توجه به افزایش کیفی قطعات)، قیمت تمام شده محصول نیز نسبت به مقدار توان حمل بار خودرو شرایطی بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه برای مشتریان ایجاد می کند و می توان گفت که هیچ خودرویی در بخش محصولات تجاری سبک، قابل رقابت با محصولات زامیاد نمی باشد.

رادمهر در خاتمه تولید محصولات جدید را گامی مهم در جهت تحقق برنامه های توسعه سبد محصول در گروه خودروسازی سایپا بیان کرد و ابراز امیدواری کرد با چشم انداز تعیین شده در اجرای پروژه های زیربنایی و توسعه ای در شرکت زامیاد شاهد موفقیت های بیشتر این شرکت خودروساز برتر تجاری در صنعت خودرو کشور باشیم. گفتنی است، طبق اعلام مدیر پروژه خودرو “پادرا پلاس” شرکت زامیاد، کامیونت پادرا پلاس دو کابین نیز تا پایان سال جاری تولید و به مشتریان تحویل خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.