صفحه اصلی / سرخط خبرها / افزایش ۱۱ درصدی تولید گندله شرکت های بزرگ در تیر ۹۹
افزایش ۱۱ درصدی تولید گندله شرکت های بزرگ در تیر ۹۹

شرکت های بزرگ نزدیک به 10 میلیون تن گندله تا پایان ماه چهارم تولید کردند

افزایش ۱۱ درصدی تولید گندله شرکت های بزرگ در تیر ۹۹

کسب و کار نیوز - مجموع تولید گندله شرکت های بزرگ کشور در ماه تیر، 11 درصد افزایش یافت. همچنین تولید این محصول طی 4 ماهه نخست امسال، به حدود 10 میلیون تن رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ۷ شرکت بزرگ گندله ساز (گل گهر، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، چادرملو، اپال پارسیان سنگان، سناباد، صنایع معدنی فولاد سنگان و صبانور) در تیر ۹۹ حدود ۲ میلیون و ۴۳۳ هزار و ۹۰۰ تن گندله تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۵۹۳ تن بود.

میزان ارسال محصول در تیر با ۴ درصد افزایش، از «یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۱۱۴ تن» به «یک میلیون و ۳۸۰ هزار و ۹۱۳ تن» رسید.

افزایش ۵ درصدی تولید ۴ ماهه

همچنین، شرکت های بزرگ گندله ساز از ابتدای فروردین تا پایان تیر، ۹ میلیون و ۹۰۸ هزار و ۹۵۸ تن محصول تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۹ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۴۱۹ تن بود که حاکی از افزایش ۵ درصد تولید محصول یاد شده است.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۴ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۱۰۷ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۲۲۹ تن، «چادرملو» یک میلیون و ۱۹۸ هزار و ۶۴۵ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۹۵۴ هزار و ۸۹۹ تن، «سناباد» ۳۴۳ هزار و ۹۹۲ تن، «صنایع معدنی فولاد سنگان» ۸۴۴ هزار و ۸۳۳ تن و «صبانور» ۱۶۴ هزار و ۲۵۳ تن بود.

برنامه تولید شرکت های مذکور طی ۴ ماهه نخست امسال، ۱۰ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۵۴۹ تن بود حاکی از تحقق ۹۵ درصدی برنامه تولید بوده است.

رشد ۸ درصدی ارسال نسبت به برنامه

۷ شرکت بزرگ گندله ساز از ابتدای فروردین تا پایان تیر، ۵ میلیون و ۶۴۱ هزار و ۱۹۳ تن محصول به شرکت ها ارسال کردند که نسبت به برنامه (۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۵۹۸ تن)، ۸ درصد رشد نشان می دهد

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.