صفحه اصلی / اسلایدر / دولت هیچ وقت از بانک مرکزی استقراض نکرده است
دولت هیچ وقت از بانک مرکزی استقراض نکرده است

روحانی:

دولت هیچ وقت از بانک مرکزی استقراض نکرده است

کسب و کار نیوز - رئیس جمهور گفت: اگر دولت قوی باشد نظام قوی است اگر دولت بشکند نظام می شکند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حسن روحانی، رئیس جمهور، در جلسه هیات دولت گفت: ماه محرم مدرسه گسترده  و بزرگ در سطح دنیا، اسلام و تشییع و در سطح مناطق بزرگی از جهان است، همه از این مدرسه درس آموزی می کنند. ابی عبدالله می گوید، خود را برای سختی آماده کنیم هر ملت و امتی روزهای سختی در پیش دارد. در روزهای سخت جوهره انسان مشخص می شود. ما امسال در محرم مثل همه سال ها عشق خود را به خاندان رسالت و ابی عبدالله باید نشان دهیم. اما شکل عزاداری تغییر می کند و اجتماعات را در حد مجاز انجام دهیم. یکی از راه های عزاداری این است که به اهداف امام حسین برسیم. انشاالله محرم پرشوری خواهیم داشت و رسانه ها باید این پرچم عزا را به اهتزاز دربیاورند.

دکتر روحانی ادامه داد: روز جمعه باید فضا حسینی شود و هرکس به جامعه نگاه می کند عشق ابی عبدالله را ببیند. امسال با همان شکوه و رعایت پروتکل های بهداشتی عزاداری را انجام می دهیم. تکایا هم به وظایفی که به آنها ابلاغ شده عمل کنند. هفته دولت برای ما درس آموز است. گاهی یادمان می رود در دهه ۶۰ چه سختی هایی داشتیم. در ۷ تیر شخصیت های بزرگ ما را شهید کردند. بعد از ۷ تیر مجلس تشکیل دادیم برخی نمایندگان با بلانکارت آمدند تا مجلس به حد نصاب برسد ان روز فهمیدم که هیچ قدرتی نمی تواند، ما را شکست دهد. فکر کردند در تیرماه، نظام را زمین زدند اما نشد. در یک فاصله کوتاه یعنی ۲ ماه بعد، در ۸ شهریور توطئه دیگر مشابه ۷ تیر را طراحی کردند و رییس جمهور، نخست وزیر و مقامات امنیتی را به شهادت رساندند. صدای انفجار از همین ساختمانی که در آن هستیم بلند شد. همه فکر می کردند دیگر این ضربه نهایی است اما هرجا دچار مشکل شدیم مردم به صحنه آمدند.

او اظهار کرد: ما در هفته دولت وظیفه سنگینی بر دوش داریم. امروز هم استکبار جهانی توطئه طراحی می کند، این بار دشمن می خواهد با جنگ اقتصادی ما را شکست دهد. ما با همه توان در صحنه ایم و سال ۶۰ را یک جورایی برگرداندند. ما ایستادگی و تاب آوری خود را از دست نخواهیم داد. دولت با همه توان در خدمت مردم است اگر جایی موفق نیستیم مردم بدانند دولت یک روز برای خود تعطیلی و استراحت در نظر نگرفته و در همه روزها در صحنه بوده است. امسال یک روز و یک ساعت تعطیلی نخواهیم داشت.

رئیس جمهور گفت: امروز در ۲۴ مرداد دشمن، پیروزی به دست نیاورده است. آمریکا کاسه گدایی دست گرفت و روز رای گیری در حال فشار به کشورهایی بود  که به تحریم تسلیحاتی ایران رای دهند. از ۱۱ کشوری که به آمریکا رای ندادند تشکر می کنم. آمریکا در شورای امنیت تنها ماند.  اگر روز بعد از خروج آمریکا از برجام، ما هم از برجام خارج می شدیم همه قطعنامه برمی گشت. ما ایستادیم و روشن شد که راه آمریکا غلط و راه ما روشن و درست است. شکست ۹۷ و ۹۹ را دیدیم و البته همه دینا دیدند. رسانه های بیگانه فارسی زبان چقدر خائن و مزدور هستند و دوست دارند مردم ایران عذاب بکشند. آمریکا در برجام نیست که از قطعنامه ۲۲۳۱ استفاده کند، عقل هم چیز شریفی است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.