صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / همه قهرمان این فصل یادشان می ماند
همه قهرمان این فصل یادشان می ماند

تیاگو سیلوا:

همه قهرمان این فصل یادشان می ماند

کسب و کار نیوز:تیاگو سیلوا، کاپیتان پاری سن ژرمن صعود به فینال لیگ قهرمانان را تاریخی توصیف کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, تیاگو سیلوا در آخرین روزهای حضور در پاری سن ژرمن این فرصت را دارد تا به عنوان کاپیتان جام قهرمانی در لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد. مدافع برزیلی پی اس جی برتری مقابل لایپزیش را دشوار توصیف کرد و مدعی شد همه قهرمان این فصل را به خطر خواهند سپرد.

تیاگو سیلوا گفت: “اصلا کار ساده ای نبود و دقایقی کار برای کا دشوار شد. امروز ما شایسته حضور در فینال بودیم، من به تیمم بسیار افتخار می کنم. ما مقابل تیم قدرتمند بازی کردیم، اما پاری سن ژرمن در هر مسابقه ای فرصت گلزنی ایجاد می کند. این دستاوردی تاریخی است، اما پایان کار نیست و ما باید برای بازی یکشنبه استراحت کنیم.

امیدوارم همه ما از فتح عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان لذت ببریم. من برای رسیدن به این هدف به پاری سن ژرمن آمدم و اکنون در فینال هستیم. این به ما بستگی دارد. بازی فردا شب برای بایرن بسیار پیچیده خواهد بود، زیرا لیون خیلی خوب بازی می کند. من می خواستم به دوران خود در پاری سن ژرمن پایان دهم، حالا ذهنم آرام است و من به رنگ قرمز و آبی هستم. ما امسال تبدیل به تیمی مبارزه جو نسبت به گذشته شده ایم و نام هر تیمی این فصل فاتح لیگ قهرمانان شود تا همیشه در اذهان خواهد ماند.”

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.