صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / فینال مهم ترین شب زندگی ام خواهد بود
فینال مهم ترین شب زندگی ام خواهد بود

توماس توخل:

فینال مهم ترین شب زندگی ام خواهد بود

کسب و کار نیوز:توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن رسیدن به فینال لیگ قهرمانان را فوق العاده توصیف کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, توماس توخل در دومین سال هدایت پاری سن ژرمن رویای دیرینه این تیم را برآورد کرد و حالا این تیم فرانسوی برای اولین بار در تاریخ با برتری ۰-۳ مقابل لایپزیش راهی فینال شده است. توماس توخل عملکرد بازیکنانش برابر تیم آلمانی را تحسین کرده و مدعی شد فینال مهم ترین شب دوران حرفه ای او خواهد بود.

توماس توخل گفت: رسیدن به این دستاورد برای باشگاه ما فوق العاده و باورنکردنی است. حالا ما برای برگزاری بازی فینال اینجا هستیم، کیفیت و اراده خود برای کسب موفقیت را نشان دادیم. یک ترکیب خوب در اختیار داریم و ما سزاوار پیروزی برابر لایپزیش بودیم. من قبل از بازی فشار زیادی را حس می کردم و این کار آسانی نبود، اما من بازیکنانی در اختیار دارم که عادت دارند با این فشار بازی کنند و علاقمند به حضور در این سطح مسابقات و چنین شرایطی هستند.

این فوتبال است و هرگز نمی توان در مورد صعود اطمینان داشت. من هرگز شرایط آرامی را تجربه نکردم و سبکی که ما از دروازه مان دفاع کردیم برای من مهم ترین مسئله بود. ما تلاش کردبم فضاها و ضدحملات حریف را کنترل کرده و با استفاده از سرعت بازیکنانی چون کیلیان امباپه و آنخل دی ماریا به پشت سر مدافعان لایپزیش حمله کنیم. قدرت مان را نشان دادیم و این تیم تشنه موفقیت و تلاش است و بازیکنانم در بازی امشب دوباره قدرت ذهنی شان را در زمین ثابت کردند.

دیدار لیون مقابل بایرن مونیخ؟ با لذت نشسته و این بازی را تماشا خواهم کرد. می دانیم که بایرن از شانس بیشتری برای صعود برخوردار است، اما پیروز شدن مقابل لیون آسان نخواهد بود. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان فوق العاده است و این دیدار مهم ترین شب دوران مربیگری من خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.