صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / عزاداری ماه محرم در فضای باز انجام می‌شود
عزاداری ماه محرم در فضای باز انجام می‌شود

فرماندار اردبیل:

عزاداری ماه محرم در فضای باز انجام می‌شود

کسب و کار نیوز:مراسم عزاداری ماه محرم با رویکرد جدیدی که ستاد کرونا اتخاذ کرده در محوطه باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کمترین زمان برگزار می شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مسعود امامی یگانه ۲۹ مرداد در جلسه هماهنگی برنامه‌های عزاداری ماه محرم اظهار کرد: امسال برگزاری مراسم عزاداری محرم در اردبیل با سال‌های گذشته متفاوت بوده و این مراسم طبق پروتکل‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و در فضاهای باز و با زمان محدود امکان پذیراست.

وی بیان کرد: مراسم عزاداری ماه محرم با رویکرد جدیدی که ستاد کرونا اتخاذ کرده در محوطه باز، حیاط مدارس و یا اماکن ورزشی روباز با زمان مشخص برگزار خواهد شد و همه ملزم به رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی هستند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: در راستای حفظ سلامت مردم برگزاری عزاداری ماه محرم نیازمند همراهی مردم و هیات‌های مذهبی و دست اندرکاران این امر هست تا مراسم امسال باشکوهتر برگزار شود.

امامی یگانه از فضاسازی میادین و معابر شهری و روستایی توسط شهرداری، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها با محوریت ماه محرم خبر داد و افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز نسبت به فضاسازی محیط اداری با محوریت ماه محرم اقدام می‌کنند.

به گفته وی متولیان نظارتی از مرکز بهداشت و هیات‌های مذهبی با کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج، سپاه ناحیه و با استفاده از ظرفیت هلال احمر و سازمان‌های مردم نهاد بعنوان ناظر بهداشتی نظارت مستمر بر نحوه‌ اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی در برگزاری عزاداری ماه محرم در اردبیل خواهند داشت.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.