صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / ثبت ۲۶۰ تقاضای استقرار در پارک فناوری پردیس برای ۳۰ قطعه زمین
ثبت ۲۶۰ تقاضای استقرار در پارک فناوری پردیس برای ۳۰ قطعه زمین

مدیر کل جذب و پذیرش واحدهای فناور پارک فناوری پردیس خبر داد

ثبت ۲۶۰ تقاضای استقرار در پارک فناوری پردیس برای ۳۰ قطعه زمین

کسب و کار نیوز - «محمد حسین عسکری» مدیر کل جذب و پذیرش واحدهای فناور پارک فناوری پردیس از ثبت 260 درخواستِ استقرار در فاز 3 پارک فناوری پردیس خبر داد و پیش‌بینی کرد تعداد این درخواست‌ها تا پایان فرصت ثبت‌نام به 300 عدد برسد. وی همچنین گفت: مهلت ثبت‌نام در این فراخوان 31 مرداد ماه به پایان می‌رسد و تمدید نخواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، «محمد حسین عسکری» مدیر کل جذب و پذیرش واحدهای فناور این مجموعه، از استقبال از فراخوان واگذاری اراضی فاز ۳ خبر داد و گفت: فراخوان واگذاری ۳۰ قطعه از اراضی توسعه موسوم به پردیس کارآفرینی، در راستای استقرار شرکتهای فناور و دانش‌بنیان در ناحیه نوآوری پردیس از ۱۵ تیر ماه منتشر شد و مهلت ثبت نام و ارائه درخواست متقاضیان تا انتهای مرداد ماه تعیین شده است. تا کنون قریب به ۲۶۰ درخواست پیرو این فراخوان ثبت شده است و پیش‌بینی می شود در چند رو باقیمانده تا پایان آن، تعداد درخواستها به ۳۰۰ درخواست برسد.

وی در مورد برگزاری جلسه‌های معارفه با متقاضیان توضیح داد: با توجه به تعداد درخواستها و در راستای تسریع در فرایند معارفه، ارزیابی و انعقاد قرارداد با متقاضیان حائز شرایط؛ برگزاری جلسات معارفه و تدقیق درخواستها از هفته گذشته در دستور کار اداره کل جذب و پذیرش واحدهای فناور قرار گرفت.

عسکری ادامه داد: از ۲۰۰ شرکت متقاضی که در سامانه مربوطه ثبت درخواست نموده‌اند، دعوت به عمل آمد و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا، جلسه معارفه در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، طی دو هفته آتی مابقی متقاضیان را نیز برای حضور در جلسه معارفه دعوت خواهیم کرد.

مدیر کل جذب و پذیرش واحدهای فناور پارک فناوری پردیس در مورد این جلسه‌های معارفه، بیان کرد: در این جلسات، علاوه بر تدقیق درخواستها نسبت به توضیحات ارائه شده مبتنی بر جزئیات ارزیابی، واگذاری و ضوابط ساخت؛ اهداف و برنامههای توسعه‌ای پارک فناوری پردیس، مزایا و خدمات قابل ارائه به اعضای پارک تبیین و تشریح گردید. همچنین به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ داده شد.

وی در مورد احتمال تمدید فرصت ثبت‌نام برای این فراخوان گفت: با توجه به برآوردهای صورت گرفته، تجربه قبلی از فراخوان واگذاری اراضی و با توجه به تعداد متقاضیان، با احتمال بالایی ان‌شاءالله به واگذاری تعداد ۳۰ قطعه هدفگذاری شده نایل خواهیم شد، لذا امکان تمدید فراخوان وجود نخواهد داشت.

عسکری در مورد این سوال که آیا امکان واگذاری قطعات اراضی بیش از ۳۰ قطعه وجود دارد یا خیر، گفت: در خصوص واگذاری تعداد قطعات بیشتر از هدف تعیین شده، در صورت وجود تقاضای ثبت شده در بازه فراخوان، موضوع را بررسی می‌کنیم و برای اخذ مصوبه مربوطه آن اقدام خواهیم کرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.