صفحه اصلی / استان ها / کوچ عشایر در شرایط فعلی به صورت ماشینی انجام شود
کوچ عشایر در شرایط فعلی به صورت ماشینی انجام شود
کوچ عشایر

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری:

کوچ عشایر در شرایط فعلی به صورت ماشینی انجام شود

کسب و کار نیوز:مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: امور عشایر چهارمحال و بختیاری تنها آذوقه شهریورماه و مسیر کوچ عشایر را تامین می‌کند و تاکید این اداره بر کوچ عشایر به صورت ماشینی در شرایط فعلی است، اگر عشایر اقدام به کوچ دیرهنگام از استان بکنند سهمیه آذوقه در اختیار آن‌ها قرار نمی‌گیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, یحیی حسین‌پور با بیان اینکه کوچ عشایر از چهارمحال و بختیاری از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود، اظهار کرد: حدود ۱۲۶ هزار و ۳۹ نفر عشایر در این استان وجود دارد که عمده آن‌ها تا تاریخ ۱۵ مهرماه از استان خارج می‌شوند.

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری افزود: باتوجه به شرایط شیوع کرونا ویروس هماهنگی‌های لازم با استان خوزستان برای کوچ عشایر صورت گرفته است و خوشبختانه آمار شیوع کرونا در بین عشایر استان نزدیک به صفر بوده است زیرا باتوجه به پراکندگی محل سکونت عشایر معمولا پروتکل‌ها و فاصله اجتماعی مراعات می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امور عشایر چهارمحال و بختیاری تنها آذوقه شهریورماه و مسیر کوچ عشایر را تامین می‌کند و تاکید این اداره بر کوچ عشایر به صورت ماشینی در شرایط فعلی است، اگر عشایر اقدام به کوچ دیرهنگام از استان بکنند سهمیه آذوقه در اختیار آن‌ها قرار نمی‌گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

طوفان ۷۶۹ نفر را در سیستان راهی بیمارستان کرد

به گزارش کسب و کار نیوز، مجید محبی روز شنبه ۲۴ تیر اظهارکرد: در پی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.