صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / می توانستیم راحت پیروز شویم
می توانستیم راحت پیروز شویم

اوله گونار سولسشر:

می توانستیم راحت پیروز شویم

کسب و کار نیوز:اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد معتقد است تیمش باید همچنان پیشرفت کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, یک سال و نیم از زمان حضور اوله گونار سولسشر روی نیمکت منچستریونایتد گذشته و این تیم هنوز موفق به کسب جام نشده است. شیاطین سرخ امشل در دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا علیرغم از دست دادن موقعیت های فراوان با نتیجه ۱-۲ مغلوب شدند و اوله گونار سولسشر به ستایش از عملکرد بونو، دروازه بان سویا پرداخت.

اوله گونار سولسشر گفت: “ما در تلاشیم تا آنچه را که داریم بهبود بخشیم. ما علیرغم داشتن مصدومان فراوان همیشه به دنبال بهبود تیم هستیم. در برخی لحظات مشخص شد که بازیکنان یونایتد هنوز جا برای یادگیری دارند و باید بیاموزند در جریان بازی ثبات داشته باشند. دروازه بان سویا عملکرد فوق العاده ای داشت و کل عملکرد و حرکت تیمی هنگام به ثمر رسیدن گل برتری سویا ناامید کننده بود.

اگر می خواهید پیشرفت کرده و قدم های بیشتری در مسیر فتح جام ها برداریم، قطعا باید پیشرفت کنیم. من هرگز در یک فصل در سه نیمه نهایی نباخته ام و این ناامید کننده است. برای فصل بعد باید پیشرفت کنیم و تلاش کنیم عملکردمان را نسبت به امروز بهبود بخشیم.

نباز به تقویت ترکیب داریم و باید اطمینان یابیم که آماده طی کردن مسیر هستیم. امروز متوجه شدیم در چه شرایطی قرار داریم و چه کارهایی می توانیم انجام دهیم، اما باید به خودمان باور داشته باشیم.از آن بازی هایی بود که در صورت بهره گیری از فرصت ها می توانستیم راحت به پیروزی برسیم و این فرصت سوزی ها ناامید کننده است.

خرید بازیکنان جدید؟ هدف ما باید معطوف به جذب بازیکنانی باشد که کیفیت دارند و به خوبی می توانند در تیم جا بیفتند، نه خریدهای پرسر و صدا. وقتی می خواهید بازیکنان جدیدی را جذب کنید، باید آن از نظر کیفی و شخصیتی در شرایط مناسب باشد و بتواند رشد کرده و شرایط یونایتد را بهتر کند. ما ممکن است برای انتخاب بازیکنان جدید بازی مقابل سویا را نیز بررسی کنیم تا متوجه شویم در چه پست های نیاز به خرید بازیکنان جدید داریم.”

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.