صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / برگزاری رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت
برگزاری رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت

برگزاری رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت

کسب و کار نیوز - رویداد معرفی نیازهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت با هدف بهم‌رسانی عرضه و تقاضای نوآوری حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت در روزهای 26 تا 28 مرداد ماه جاری به صورت آنلاین و رایگان و به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، این رویداد مجازی (وبینار) به منظور شبکه‌سازی و بهره‌مندی از توان شرکت‌های دانش بنیان برای رفع چالش‌های این حوزه برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، علاوه بر ارائه نیازهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت، جلسات پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل شرکت‌های بهره‌بردار حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت با شرکت‌های دانش بنیان، مذاکرات تجاریB2B  به صورت آنلاین، برگزاری کارگاه نبایدهای توسعه محصولات جدید در شرکت‌های داروسازی ایران، برگزاری کارگاه‌های معرفی نقش مالکیت فکری و دریافت استانداردها در توسعه بازار محصولات حوزه سلامت و معرفی حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی و نیز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری نیز برگزار خواهد شد.
شرکت‌های دانش بنیان علاقه‌مند به بهره‌مندی از این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت تقاضا به سامانه غزال به آدرس http://ghazal.inif.ir مراجعه کرده یا با شماره‌های ۰۲۱-۸۸۳۹۸۵۴۳ و ۰۲۱-۸۸۳۹۸۵۶۳ تماس بگیرند.
حضور در این رویداد برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی https://evnd.co/jH8Bh  برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.
رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت، فرصتی برای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه حوزه تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت با حضور واحدهای صنعتی، شرکت‌های فناور و دانش بنیان و مراکز دانشگاهی است.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.