صفحه اصلی / اصناف / بازار / تشک پارمیس چگونه با نمونه‌های خارجی رقابت می‌کند؟
تشک پارمیس چگونه با نمونه‌های خارجی رقابت می‌کند؟

تشک پارمیس چگونه با نمونه‌های خارجی رقابت می‌کند؟

کسب و کار نیوز - اگر به مقایسه کیفیت تشک‌های ایرانی و خارجی علاقمندید مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

کم‌خواب و حواشی آن از جمله مشکلات قرن حاضر است که کوچک و بزرگ نمی‌شناسد. از مسئولیت‌های مربوط به مشاغل و شیفت‌های کاری بزرگسالان گرفته تا تفریحات مختلف و بازی‌های متنوع موجود در فضای مجازی برای سنین پایین‌تر دست به دست هم داده‌ تا خواب شبانه را بر چشم همگان حرام کنند.

یک بستر کامل و ایده‌آل در میان این همه بهانه برای بی‌خوابی می‌تواند انگیزه خوبی برای داشتن خوابی رویایی  باشد. مهم‌تر آنکه خواب کامل شبانه نخستین گام برای حفظ سلامتی نیز هست.

تشک به‌عنوان بزرگترین و شاید اصلی‌ترین بخش از هر بستر نقش مهمی در این مورد ایفا می‌کند. بر همین اساس صنعت تولید کالای خواب در رقابتی تنگاتنگ با نمونه‌های خارجی درگیر است.

در مورد تشک‌های ساخت داخل و محصولات وارداتی این رقابت با شدت تمام در جریان است.

در ادامه مطلب به بررسی این سوال می‌پردازیم که تشک پارمیس چگونه با تولید کنندگان خارجی به رقابت برخاسته است؟ با ما همراه باشید.

 

در خرید کالای خواب انتخاب برتر چگونه شکل می‌گیرد؟

بی‌شک سلیقه، طرز فکر و زاویه نگاه افراد نسبت به مسائل تفاوت‌های زیادی با هم دارد. برخی دنیای اطراف خود را از طریق حواس بینایی و بیشتر به قصد تشخیص زیبایی‌ها می‌نگرند. برای چنین افرادی وجود مزایایی نظیر ظرافت و جلوه‌های بصری بسیار مهم است.

گروه دیگر با ذهن تحلیلگر به نوع عملکرد و نکات فنی اشیاء نظر دارند. این دسته، به وسایل اطراف از نقطه نظر کاربردی و میزان نفع موجود در آن می‌نگرند.

تقسیمات مختلف و متنوع دیگری نیز وجود دارد که افراد را از نظر تقسیمات فکری دسته‌بندی می‌کنند. بدیهی است هنگام خرید ملزومات منزل و لوازم اتاق خواب نیز چنین طرز نگاه و تقسیماتی وجود داشته و بر انتخاب افراد تاثیر می‌گذارد.

برای داشتن انتخابی برتر لازم است تمام جوانب را سنجیده و با کارشناسان امر مشورت کنیم.

کالای خواب و از جمله تشک از دسته ملزومات پرحاشیه و حساسی هستند که برای انتخاب دقیق و صحیح نیازمند بررسی همه جانبه می‌باشند. شاید بزرگ‌ترین علت این موضوع هم به تنوع محصولات کالای خواب در این بخش و الزامات فردی در خرید مربوط باشد.

برای مثال کسی که قصد خرید تشک جهت تکمیل جهیزیه عروس را دارد، مسلما بر دو جنبه زیبایی و دوام تاکید بیشتری خواهد داشت. یا برای افرادی که با داشتن الزامات مدیکال و تجویز پزشکی اقدام به خرید می‌کنند نسبت به موارد طبی حساس‌ترند.

 

تشک پارمیس، از زیبایی تا سلامتی…  

محصولات تشک پارمیس با در نظر داشتن همه این موارد نسبت به تولید مدل‌های مختلف حاوی تک‌تک این مزایا اقدام نموده است. تنوع در تولید را می‌توان از جمله مزایای عمومی این تولیدات برشمرد که دست مشتریان را در داشتن انتخابی منطبق بر نیاز و سلیقه شخصی بیش‌ازپیش باز می‌گذارد.

کاربرد الیاف طبیعی، منتخب و مهندسی شده بر نمای ظاهری و جلوه بصری رویه تاثیر فراوانی داشته نیازهای مختلف بهداشتی و تزئینی را در اتاق خواب برآورده می‌سازد.

در پارمیس کاربرد الیاف ویسکوز تهیه شده از پنبه خالص این نیاز را به خوبی پوشش داده است. زیبایی و درخشش کم‌نظیر این نوع پارچه فرصت خوبی برای تامین بافت مورد نیاز جهت رویه را به‌خوبی فراهم آورده است.

جنس رویه در مسایل بهداشتی و ملاحظات مدیکال این محصول تاثیرات فوق‌العاده‌ای دارد.

این نوع الیاف طبیعی با بدن سازگاری خوبی داشته و از بهترین گزینه‌های موجود جهت پوشش‌دهی سطح تشک به‌شمار می‌روند. برای مثال پارچه و رویه پنبه‌‌ای نسبت به عوامل آلرژن غیر قابل نفوذ هستند. لذا برای افراد دچار حساسیت بسیار آرامش‌بخش بوده و چنین عواملی را تشدید نمی‌کند.

تشک پارمیس

مقایسه تشک خارجی با ایرانی: تفاوت یا برتری؟

مقایسه اجناس خارجی و ایرانی از چالش‌های قدیمی و همیشگی مطرح بین ایرانیان است. گردآوری آمار دقیقی از طرفداران هر دسته از این نوع کالا کار آسانی نیست. تفاوت‌های موجود بین این دو باعث شده تا هر گروه کالای مورد نظر و انتخابی خود را به‌دلیل داشتن مشخصاتی برتر بدانند.

در مورد انتخاب و خرید کالای خواب ایرانی یا خارجی نیز چنین ماجرایی در میان است. گروهی طرفداری از محصولات ایرانی را ترجیح می‌دهند و عده‌ای انواع خارجی را برتر می‌دانند. با یک مثال موضوع را بیشتر باز کرده و می‌پرسیم در رقابت بین تشک پارمیس و انواع خارجی چه نتایجی حاصل می‌شود؟

برای این کار بخش‌های مختلف این دو نوع محصول را به‌طور اجمالی بررسی می‌کنیم.

 

تشک پارمیس نامبر ۱ و ۲

این دو نمونه دارای فنرهای منفصل یا پاکتی (Pocket Sparing) بوده و بر مبنای اصول مدیکال ساخته می‌شوند. این نوع فنر بسیار مقاوم و دارای غلاف کیسه‌ای به‌شکل پلی‌یورتان است که دورتادور هر یک از فنرها را به‌طور جداگانه پوشانده و از تماس و سایش آنها با یکدیگر ممانعت می‌کند.

این تفکیک به حذف صدا و جلوگیری از انتشار موج حرکت در سطح تشک منجر شده و آن را به محصولی آرامش‌بخش تبدیل نموده است.

این خاصیت از فشار متمرکز بر یک بخش و دفرمه شدن آن پیشگیری می‌نماید. توازن پدید آمده علاوه بر افزایش دوام محصول به حفظ سلامتی و ثبات فرم صحیح آناتومیک کمر و ستون مهره کمک می‌کند.

ملاحظه می‌کنید که پارمیس به‌عنوان یک محصول ایرانی ضمن رقابت با انواع خارجی با کاربرد تکنولوژی روز دنیا راحتی و دوام را تا اتاق خواب شما بدرقه می‌کند.

 

۲ نمونه‌ از تشک پارمیس فول طبی را بهتر بشناسیم!

از دیگر محصولات تولیدی شرکت پارمیس نمونه‌های فول طبی یا بدون اسفنج است. از این مجموعه با مواردی از قبیل پارمیس مدیکال و پارمیس سیمپل روبرو هستیم. این دو نمونه محصولاتی کاملا بدون فنر و فول طبی هستند که از بدنه تا اسکلت با انواع اسفنج تخصصی ساخته شده و برای وزن‌های تا حداکثر ۱۲۰ کیلو مناسبند.

این دو محصول تخصصی برای پیشگیری و درمان مشکلات ستون مهره در بخش گردن و کمر مناسبند. تعیین دقیق درجه سفتی این محصولات با تنظیم حساب شده دانسیته اسفنج پلی‌یورتان مصرفی در آنها شکل گرفته است. به‌همین دلیل کاربرد مدیکال آنها علمی بوده و نتایج مثبتی را در بر داشته است. همان انتظاری که از یک محصول طبی تخصصی می‌رود. صرف‌نظر از اینکه نامی ایرانی یا خارجی را با خود به‌همراه داشته باشد.

 

پارمیس و تولید تشک طبی فنری

در میان محصولات پارمیس با نمونه‌های مدیکال نیز آشنا می‌شویم. این محصولات با داشتن فنرهای متصل یا بونل از استحکام بالایی بهره‌مند هستند. اما شکل این فنرها که به انواع کلاسیک بسیار نزدیک است باعث نشده تا محصولاتی با لرزش و سروصدا تولید شود. مشکلات معمول در دو نوع آراد اسلیپ و پارمیس ارتوپدیک ۱ به‌خوبی حل شده و قابلیت تحمل وزن تا ۸۰ کیلوگرم را به آنها داده است. ضمنا برای برطرف نمودن لرزش و صدا که در انواع قدیمی به‌عنوان مشکلی مزمن چاره‌اندیشی شده است.

محصولات پارمیس به مدت محدود با تخفیف شگفت انگیز به همراه یک بالش هدیه ارائه می شوند.

 

چگونه لرزش و صدا در محصولات پارمیس مهار می‌شود؟

کاربرد اسفنج با دانسیته متنوع در چندین لایه فنرها را در جای خود ثابت کرده و ضمن رفع این مشکلات به تولید محصول راحت با درجه سفتی متوسط و حساب شده انجامیده است.

واقعیت این است که پارمیس از این آزمون موفق بیرون آمده و قابلیت‌های همسان با انواع خارجی را به نمایش گذاشته است.

در مورد پارچه و رویه این محصولات نیز این بررسی‌ها صورت گرفته و نتایج مشابهی در پی داشته است. وجود الیاف آنتی‌باکتریال و ضدحساسیت از نوع پنبه با خلوص بالا کیفیت مناسبی را برای این محصولات رقم زده است. هم‌چنین از نفوذ رطوبت و غبار پیشگیری شده و فضای بستر برای خوابی آرام و امن مهیا شده است.

تشک پارمیس

کاربرد الیاف ویسکوز تهیه شده از پنبه بر درخشندگی و سهولت شستشوی محصولات افزوده و آنها را در رقابتی تنگاتنگ با انواع خارجی وارد بازار نموده است.

اگر رویه گردبافت، فنرهای تخصصی بزرگسالان، قیمت‌های رقابتی و ارتفاع مناسب را بر مشخصات این محصولات بیفزاییم درک بهتری از مقایسه آن با انواع خارجی خواهیم داشت.

 

پارمیس و قیمت‌های رقابتی

یکی از نکات مهم در هنگام خرید اقلام کالای خواب بررسی و مقایسه قیمت‌ است. در مورد محصولات داخلی وجود قیمت‌های رقابتی پشتیبان خوبی برای مشتریان محسوب می‌گردد. حذف هزینه‌های مربوط به اقلام وارداتی و تولید داخلی توانست تاثیرات مثبتی در زمینه کاهش قیمت‌ها داشته باشد. به‌طوری‌که معرفی تشک پارمیس اسپشیال می‌تواند پیشنهادی کاملا مناسب و اقتصادی محسوب شود.

 

سخن پایانی…

باید اذعان نمود طی سالها تصوری غلط باعث شده بود تا محصولات خارجی بدون هیچ دلیل موثقی بر انواع وطنی ترجیح داده شوند.

نخستین نتیجه‌ حاصل از بررسی و مقایسه فوق اثبات این موضوع است که ایرانی یا خارجی بودن تشک هرگز به‌اندازه کیفیت آن دارای اهمیت نیست.

در مورد پارمیس بررسی اجزا نشان داده که این محصول قابلیت رقابت خوبی با انواع خارجی را داراست. به‌طوری که بهره‌مندی از مواد اولیه مرغوب و فن‌آوری روز دنیا در کنار تلاش متخصصین این شرکت توانسته در برخی موارد کفه این رقابت را به نفع پارمیس سنگین‌تر نماید.

شرکت گرم و نرم عرضه کننده محصولات کالای خواب پارمیس نیز با ارائه پشتیبانی قوی، خدمات مشاوره و ارسال رایگان بر سطح کیفی کار افزوده است.

نگارش توسط مهین مکتبی

 

 

 

همچنین مطالعه کنید:

صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، حسن‌زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران  گفت: مذاکراتی در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.