صفحه اصلی / اسلایدر / رشد ۴۵ هزار واحدی شاخص بورس در کمتر از یک ساعت
رشد ۴۵ هزار واحدی شاخص بورس در کمتر از یک ساعت

رشد ۴۵ هزار واحدی شاخص بورس در کمتر از یک ساعت

کسب و کار نیوز - در آغاز معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بورس در کمتر از یک ساعت بیش از ۲ درصد رشد داشته تا به روند صعودی هفته قبل خود ادامه دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی حدود ۴۵ هزار واحد در کمتر از یک ساعت روند صعودی هفته گذشته خود را ادامه داد. رشد ۲٫۲ درصدی شاخص کل در حالی رخ داده که شاخص کل هم‌وزن کمتر از یک درصد رشد داشت.

در جریان معاملات اول وقت امروز، بیش از ۵۸۰ هزار معامله صورت گرفت که طی آن بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۵۷ هزار میلیارد ریال دادوستد شده است. سه نماد فارس، فملی و شپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشته‌اند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که قرار است نمادهای وتجارت و فولاد نیز امروز بازگشایی شود و احتمالا بازگشایی مثبت آن روند صعودی شاخص را شدیدتر کند. در میان گروه‌های صنعتی نیز بانکی‌ها، فراورده‌های نفتی و سرمایه‌گذاری با افزایش تقاضا مواجه شده‌اند. گروه مواد غذایی و آشامیدنی اما فشار شدیدی را تجربه می‌کند.

همچنین همانند روزهای قبل نیز برخی نمادها بعد از ساعت عادی معاملات بورس دادوستد خواهند شد که در میان آنها دو نماد خودرو شستا نیز حضور دارند.

بازار سهام امروز در حالی آغاز شده که شاخص کل بورس تهران هفته گذشته ۶٫۸ درصد رشد داشته و پیش‌بینی‌ها نیز حاکی از تداوم این رشد در این هفته است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.