صفحه اصلی / اسلایدر / عرضه ها در بازار افزایش یافت
عرضه ها در بازار افزایش یافت

با نزدیک شدن به مرز روانی ۲ میلیون

عرضه ها در بازار افزایش یافت

کسب و کار نیوز - در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل به لطف معاملات یکدست سبز فلزات اساسی بیش از ۳۹ هزار واحد رشد کرد تا به کانال یک میلیون و ۹۷۰ واحدی برسد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در آغاز معاملات امروز بورس، شاخص کل با رشدی ۳۹ هزار واحدی در کمتر از ۹۰ دقیقه به روند صعودی نیمه دوم بازار روز گذشته خود ادامه داد.

در جریان معاملات امروز بیش از ۹۶۰ هزار معامله صورت گرفته که طی آن ۴ میلیارد و ۶۶۹ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۸۹  هزار میلیارد ریال دادوستد شده است. سه نماد فولاد، شتران و شپنا به ترتیب با ۳۱۲۹، ۲۹۸۴ و ۲۸۲۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. این در حالی است که معاملات نمادهایی چون فولاد، فملی، وبصادر و وتجارت به دلیل افزایش تقاضا و حجم سفارشات متوقف و ادامه آن به زمان دیگری در بازار امروز موکول شده است.

معاملات امروز بورس در حالی پیگیری می‌شود که قرار است عرضه اولیه «بگیلان» از ساعت ۱۳ تا ۱۷ انجام شود و همچنین برخی نمادها نظیر شستا، خودرو و خساپا بعد از ساعت معاملاتی عادی بورس معامله خواهند شد. همچنین در میان گروه‌های صنعت نیز گروه فلزات اساسی وضعیتی یکدست سبزپوش دارند و گروه مواد غذایی و آشامیدنی غیر قندی بیشترین فشار عرضه را تحمل می‌کنند.

روز گذشته شاخص کل با وجود افت ۱۲ هزار واحدی در نیمه دوم بازار، روندی صعودی داشت و توانست بخش قابل توجهی از افت خود را جبران کند.

همچنین مطالعه کنید:

اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.