صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / افزایش سرمایه صندوق نوآوری در بودجه سال آینده
افزایش سرمایه صندوق نوآوری در بودجه سال آینده

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خبر داد

افزایش سرمایه صندوق نوآوری در بودجه سال آینده

کسب و کار نیوز - رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از پیگیری این کمیسیون برای افزایش سرمایه صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و تاکید کرد که کمیسیون آموزش و تحقیقات، اختصاص نیم درصد از بودجه عمومی کشور به صندوق نوآوری را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علیرضا منادی سفیدان از همکاری کامل مجلس شورای اسلامی برای تحقق بودجه صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و گفت: در قانون برنامه پنج ساله ششم ماده ای وجود دارد که به موجب آن نیم درصد از کل بودجه عمومی کشور به صندوق نوآوری و شکوفایی اختصاص دارد که تاکنون پرداخت نشده است. بعد از جلسه ای که اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی داشتند؛ پیگیری این قانون در برنامه های کمیسیون قرار گرفت تا این بودجه به صندوق نوآوری هر چه زودتر برای حمایت جامع از شرکت های دانش بنیان به عنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی اختصاص یابد.
منادی سفیدان در مورد برنامه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس برای اختصاص منابع بیشتر به صندوق نوآوری و شکوفایی در بودجه سال آینده نیز گفت: با توجه به تورم و افزایش قیمت ها که در تمامی بخش های کشور به خصوص امر پژوهش و فناوری تاثیرگذار است در نظر داریم که برای افزایش سرمایه صندوق نوآوری و شکوفایی از طریق بودجه سال آینده ورود کنیم.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در مورد عملکرد صندوق نوآوری و شکوفایی در تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان و فناور و نقش ویژه‌ای که در اقتصاد دانش بنیان ایفا می‌کند نیز گفت: با توجه به گزارشی که توسط مدیران صندوق نوآوری در جلسه اخیر کمیسیون ارائه شد، عملکرد خوب و رضایت بخشی را از این صندوق شاهد بودیم. در طول یک سال اخیر با فعالیت های انجام شده در تیم مدیریتی جدید، جهش خوبی به خصوص در اعطای وام به شرکتهای دانش بنیان اتفاق افتاده است که بسیار امیدوارکننده است.
وی در پایان تاکید کرد: مجلس و نمایندگان آن با تمام وجود برای کمک به صندوق نوآوری و شکوفایی همکاری خواهند کرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.