صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / گزارش AFC از چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس
گزارش AFC از چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس

گزارش AFC از چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس

کسب و کار نیوز: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر ایران پرداخت.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, پرسپولیس توانست ضمن جبران شکست دور رفت برابر نفت مسجدسلیمان، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمانی خود را قطعی کند تا از این حیث یک رکورد ثبت کند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: پرسپولیس با قدرت تمام و بی‌رقیب به چهارمین قهرمانی متوالی لیگ حرفه‌ای ایران دست یافت. این تیم روز جمعه پس از برتری خارج از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان، با وجود باقی ماندن چهار هفته از لیگ برتر ایران قهرمان شد. گلهای علی علیپور و مهدی عبدی به پرسپولیس برای این قهرمانی کمک کرد.

تیم یحیی گل‌محمدی برای قهرمانی به یک امتیاز نیاز داشت ولی با گل‌های علی علیپور و مهدی عبدی روند بردهای خود را در لیگ برتر ایران ادامه داد.

موفقیت در کسب این جام، پرسپولیس را به نخستین تیمی تبدیل کرد که به چهار قهرمانی متوالی لیگ ایران، می رسد. آنها همچنین زودتر از هر تیم دیگری به عنوان قهرمانی رسیدند.

پرسپولیسی‌ها با وجود جدایی گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی در ماه ژانویه و چهار ماه وقفه در مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به قهرمانی رسید تا سایر بازیهای این تیم از جمله بازی هفته بعد با نساجی مازندران تشریفاتی باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.