صفحه اصلی / سرخط خبرها / اجرای طرح عرضه محصولات سایپا برای سومین هفته متوالی
سایپا

با هدف کاهش التهاب و حذف واسطه گری از بازار خودرو انجام می شود

اجرای طرح عرضه محصولات سایپا برای سومین هفته متوالی

کسب و کار نیوز - قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: با هدف کاهش التهاب بازار و تنظیم آن به ویژه حذف واسطه گری از بازار خودرو، طرح های متعدد عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا در دستور کار قرار گرفته است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، مجید باقری اظهار کرد: در دو هفته پایانی تیرماه ۹۹ دو طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مرحله اجرا در آمد. علاوه بر این دو طرح، مرحله جدیدی از عرضه محصولات این خودروسازی را نیز از روز پنجم مردادماه آغاز خواهیم کرد.

باقری افزود: با وجود مشکلات متعدد ناشی از تحریم های خارجی، تنگناهای اقتصادی داخلی و محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، رونق و جهش تولید در گروه خودروسازی سایپا محقق شده و بر پایه همین افزایش تولید، عرضه گسترده و مداوم خودرو به بازار را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه فروش و تحویل خودرو تا زمان بازگشت آرامش قطعی به بازار ادامه خواهد داشت، افزود: از ابتدای سال ۹۹ تا پایان تیرماه، بیش از ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو انواع محصولات گروه سایپا تحویل مشتریان شده که نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

همچنین مطالعه کنید:

گرانی برنج ادامه‌دار شد/علت التهاب بازار چیست؟

به گزارش کسب و کار نیوز ، طی هفته های اخیر بازار برنج به سبب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *