صفحه اصلی / فرهنگی / تجسمی / فراخوان جوایز طراحی روشنایی LIT 2020 با جایزه ۱۰۰۰ دلاری
فراخوان جوایز طراحی روشنایی LIT 2020 با جایزه ۱۰۰۰ دلاری

فراخوان جوایز طراحی روشنایی LIT 2020 با جایزه ۱۰۰۰ دلاری

کسب و کار نیوز - جوایز بین المللی طراحی روشنایی LIT با جایزه 1000 دلاری فراخوان خود را منتشر کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، گروه فرمانی مستقر در لس آنجلس آمریکا که ریاست آن را حسین فرمانی به عهده دارد مبدع این جایزه است؛ جایزه Lifetime Achievement Award در سال ۲۰۱۸ معرفی شد تا مشارکت طراحان نورپردازی Lighting Product Designers را به این صنعت و هنر برانگیزد. این جایزه تخصصی بالاترین افتخاری است که امروز در زمینه طراحی نورپردازی اعطا می شود.

در متن فرخوان این جایزه آمده است : جوایز طراحی روشنایی LIT ™ برای ارسال در سطح جهانی آماده پذیرش است ، و ورودی های تولید کنندگان، طراحان و شیوه های روشنایی از سراسر جهان را می پذیرید.
جوایز طراحی روشنایی LIT به منظور شناخت تلاش طراحان با استعداد بین المللی محصول روشنایی و مجریان روشنایی ایجاد شده است زیرا ما معتقدیم که نورپردازی هم یک هنر و هم یک علم است و یکی از مهمترین عناصر طراحی است.
گروه فرمانی توضیح داده است: این جایزه با هدف تجلیل از خلاقیت و نوآوری در زمینه طراحی نورپردازی و حتی محصولات روشنایی، برنامه های کاربردی و … در هر سال ۵ عنوان برنده را به دنیای هنر و صنعت معرفی می کند که این عناوین عبارتند از: نورپردازی طراحی سال محصول ، طراحی حرفه ای نورپردازی سال ، دستاورد حرفه ای طول عمر ، طراح محصول سالن روشنایی حرفه ای سال و جایزه دانشجویی طراحی روشنایی سال.

به نوشته این فراخوان برندگان جوایز “نوظهور” برای حمایت از خلاقیت خود در طراحی روشنایی ، ۱۰۰۰ دلار آمریکا جایزه نقدی دریافت می کنند. علاوه بر این برگزیدگان LIT خدمات متنوع تبلیغاتی و رسانه ای دریافت می کنند که طرح ها و محصولات خود را به مخاطبان بین المللی معرفی می کنند.

ارسال ها به LIT 2020 اکنون ممکن است و طراحان می توانند تا اول آگوست ۲۰۲۰ آثار و پروپوزال خود را ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با press@farmanigroup.com تماس گیرند.

گفتنی ست گروه فرمانی به ریاست حسین فرمانی که سال گذشته دو مرکز هنری با نام های خانه استیو و فضای هنری هشت چشمه را در کاشان تاسیس کرده است در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده و از طریق برپایی مسابقات ، جوایز و نمایشگاه ها اقدام به طراحی و تبلیغ عکاسی ، زمینه های مختلف طراحی و معماری در سراسر جهان می کند.

این گروه بین المللی رسالت اصلی خود را کشف و ترویج استعداد برای توسعه جوامع هنرمند و توسعه هنر از طریق آموزش اعلام کرده است. علاوه بر جایزه LIT , جایزه های متعددی مانند عکس IPA, سازمان‌جوایز بین‌المللی طراحی (IDA)، جایزه بین المللی Architecture MasterPrize ،رقابت خلاق بین المللی لندن، جایزه de de la Photographie در پاریس و بنیاد شناخته شده لوسی از زیر مجموعه های بنیاد فرمانی است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.