صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / استیضاح وزیر علوم در صورت عدم تمکین از نظر وزارت بهداشت برای تعویق کنکور
استیضاح وزیر علوم در صورت عدم تمکین از نظر وزارت بهداشت برای تعویق کنکور

استیضاح وزیر علوم در صورت عدم تمکین از نظر وزارت بهداشت برای تعویق کنکور

کسب و کار نیوز - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: در صورت عدم تمکین وزارت علوم از نظر وزیر بهداشت در درجه اول طرح دو فوریتی برای تعویق کنکور را مطرح خواهیم کرد و اگر باز هم عمل نکنند از ابزارهای قانونی همچون سوال از وزیر و استیضاح وی استفاده می‌کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از آنا، احمد نادری با تأکید بر اینکه وجود مافیا در کنکور را تأیید می‌کنم، اما در مورد اینکه آیا اکنون نیز همین افراد به دنبال فشار برای برگزاری کنکور هستند اطلاعی ندارم، اظهار کرد: بارها گفته‌ام اکنون در موضوع برگزاری یا عدم برگزاری کنکور حفظ جان موکلان و شهروندان از هر چیزی با اهمیت‌تر است.

وی با بیان اینکه حتی اگر یک نفر نیز در کنکور پیش‌رو مبتلا به کرونا شود زیاد است، افزود:  در واقع جان افراد اهمیت و موضوعیت داشته و تمام تلاش ما مصون‌سازی افراد از ابتلا به کرونا بوده و در این رابطه نیز رایزنی‌ها با وزارت بهداشت در حال انجام است.

عدم تمکین وزارت علوم درباره تعویق زمان کنکور به تهیه طرح دوفوریتی از سوی مجلس می‌انجامد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در صورت عدم تمکین وزارت علوم به نظر وزارت بهداشت قاعدتاً اقدامات درخوری در مجلس انجام می‌دهیم، تصریح کرد: در صورت عدم تمکین وزارت علوم از نظر وزیر بهداشت در درجه اول طرح دو فوریتی برای تعویق کنکور مطرح خواهیم کرد و اگر باز هم عمل نکنند از ابزارهای قانونی همچون سوال از وزیر و استیضاح وی استفاده می‌کنیم.

نادری با بیان اینکه استدلال‌های وزارت علوم و همچنین سازمان سنجش برای کمیسیون آموزش مجلس در جهت برگزاری کنکور قابل قبول نیست، گفت: هزینه بسیاری که برای طرح سوال کنکور و قرنطینه اساتید صورت گرفته نمونه‌ای از استدلال‌های موافقان برگزاری کنکور است.

وی با اشاره به اینکه زمان مناسب برای برگزاری کنکور بعد از مهار کروناست، ادامه داد: سؤال ما این است که چه میزان هزینه برای برگزاری کنکور شده و اگر یک جوان یا خانواده‌اش به کرونا مبتلا شده و جان خود را از دست بدهند با هزینه‌های صورت گرفته برای برگزاری کنکور قابل قیاس است؟

قرنطینه ۷ ماهه طراحان کنکور دکترا کذب است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قرنطینه بودن طراحان سوال کنکور مقطع دکترا از اسفند ماه سال گذشته تاکنون صحت دارد یا خیر، گفت: این کذب محض است، زیرا من در دوره‌ای طراح سوال کنکور دکترا بوده‌ام و قرنطینه نشده‌ام.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.