صفحه اصلی / اسلایدر / ورود شاخص کل به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی
ورود شاخص کل به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی

ورود شاخص کل به کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی

کسب و کار نیوز - آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۴۳ هزار واحدی در کمتر از یک ساعت وارد کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی شد.

 به گزارش کسب و کار نیوز، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۴۳ هزار واحدی ضمن ورود به ابرکانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی به روند صعودی روز گذشته خود ادامه داد. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز در این مدت بیش از ۱٫۶ درصد رشد داشت تا نشان دهد جو حاکم بر کل بازار همچنان صعودی است.

در یک ساعت ابتدایی معاملات امروز بورس بیش از ۵۸۶ هزار معامله صورت گرفت که طی آن ۲ میلیارد و ۲۸۷ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۵۵ هزار میلیارد ریال داد و ستد شد. در این مدت سه نماد فولاد، فارس به ترتیب با ۶۰۵۸ و ۵۴۵۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. در معاملات فرابورس نیز میدکو، ذوب و صبا تاثیرگذارترین نمادها بر این بازار بودند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که در اکثر گروه‌های صنعتی شاهد افزایش تقاضا در نمادهای مختلف هستیم و البته جو حاکم بر بسیاری از نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز که در روزهای آتی باید مجامع عمومی سالیانه خود را برگزار کنند، مثبت است. همچنین نمادهای پرتقاضای خودرو، شستا، دارا یکم و ولپارس خارج از ساعت عادی معاملات بورس انجام خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.