صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / ۴ تکنیک فوق العاده سئو برای افزایش بازدیدکنندگان سایت
۴ تکنیک فوق العاده سئو برای افزایش بازدیدکنندگان سایت

۴ تکنیک فوق العاده سئو برای افزایش بازدیدکنندگان سایت

امروزه هر شخصی برای بالا بردن بازدید وب سایت خود دست به راهکارهای مختلفی می زند. برخی آموزش سئو را برای یادگیری ترفندهای افزایش آمار بازدید سایت، برمی گزینند. برخی برای تبلیغات هزینه های هنگفتی می کنند و برخی نیز برای بالا بردن بازدید سایت از شبکه های اجتماعی و فعالیت مداوم و روزمره در آن استفاده می کنند.

این موارد برخی از روش های ایج جریان است. اما ممکن است از زمانی که این موضوع دغدغه شما شده است، با سوالاتی روبرو شده باشید:

کدام روش بالا بردن آمار بازدید سایت کاربردی تر است؟

کدام روش آسان تر است؟

کدام روش نتیجه موثر تری برای شما خواهد داشت؟

مطمئن باشید مطالعه این محتوا تا پایان با تکنیک هایی فوق العاده آشنا می شوید که قطعا برای سایت شما موثر خواهد بود. این تکنیک ها قطعا میلیون ها تومان برای شما ارزش خواهد داشت. چون اگر آمار بازدید یا همان ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا کند، به راحتی می توانید با رعایت کردن چند نکته کوچک، کاربران بازدیدکننده وبسایت را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید. تکنیک هایی که در ادامه بررسی می کنیم کاملا تست شده و رایگان است و شما می توانید با خیال تخت از آن برای تحقق رویاهای خود استفاده کنید.

نتایج خارق العاده افزایش بازدید سایت به صورت اصولی

مهم ترین ترفندها برای افزایش بازدید سایت برگرفته از تکنیک های سئو سایت که برخی از وبسایت ها در دوره آموزش سئو به طور تخصصی به آن می پردازند. اگر بازدید سایت شما به صورت کاملا اصولی افزایش پیدا کند، مهم ترین نتیجه آن، قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و چه بسا لینک یک نتایج جستجوی گوگل شدن بر اساس کلمه کلیدی جستجو شده هدف را به دنبال خواهد داشت. معمولا نتایج دیگر این مهم، زیرمجموعه ای از این نتایج است. یعنی بهتر است بگوییم تمام مدیران وب سایت های بزرگ و کوچک هدفشان رسیدن سایت خود به لینک های اول نتایج گوگل است. سپس نتایج دیگر اهمیت پیدا می کند. اما مهم ترین نتایج افزایش بازدید سایت به شرح زیر است:

  1. افزایش فروش خدمات و محصولات سایت
  2. قرار گرفتن در لینک های اول نتایج گوگل
  3. ایجاد حس اعتماد در کاربران و ارزشمند شدن سایت
  4. کسب درآمد از راه تبلیغات
  5. و …

آیا رتبه سایت با آمار بازدید سایت ارتباط دارد؟

این ها، دو معقوله جدا از هم است. طبق نظر سنجی از اکثر کاربران شده، بیشتر افرادی که در دوره آموزش سئو شرکت می کنند، هدف آن ها افزایش آمار بازدید سایت است. البته که یکی از مهم ترین هدف های بهینه سازی سئو نیز همین جریان است. بکارگیری اصول سئو برای سایت نتایج زیادی دارد اما بسیاری از کاربران فقط آموزش سئو را برای افزایش بازدید سایت می آموزند. بنابراین به دلیل اینکه با یادگیری اصول سئو و استفاده از آن در وب سایت، رتبه شما بالا می رود، در نتیجه به نتیجه مهم زیر می توان رسید.

نتیجه گیری بسیار بسیار مهم: افزایش بازدید و افزایش رتبه دو عضو جدانشدنی نتایج استفاده از اصول سئو است.

تکنیک های زیر طبق بررسی های انجام شده بر روی وبسایت هایی همانند نیوسئو، دیجی کالا، دیوار و … است که توانستند با کلمات کلیدی هدف خود به رتبه های برتر در نتایج جستجوی گوگل برسند.

۱) بهینه سازی سرعت سایت

آموزش سئو یکی از مباحثی در آن اهمیت زیادی دارد، سرعت سایت است. اگر به این موضوع توجه کنید، قطعا با افزایش آمار بازدید سایت خود پس از مدت زمانی روبرو می شوید. اگر سرعت یک سایت قابل قبول باشد، تجربه نشان داده است که کاربران برای گشت و گذار در وب سایت شما تمایل بیشتری خواهند داشت. سرعت سایت معمولا به فاکتورهایی از قبیل بهینه سازی سورس، تصاویر و فایل های مولتی مدیا و … بستگی خواهد داشت، که هر کدام دارای ترفندهای خاصی است که پیشنهاد ما شرکت در دوره های آموزش سئو برای یادگیری بهتر این تکنیک است

۲) محتوای جذاب تولید کنید تا کلیک بیشتری داشته باشید

هر کاربری برای برخی از مشکلات و کسب اطلاعات بیشتر به گوگل مراجعه می کند. ممکن است بخواهد در مورد کالایی اطلاعات بدست آورد. اگر به عنوان مثال شما که یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید، در مورد آن کالا محتوایی جذاب و کاربردی ایجاد کنید، کاربر به بازدید قسمت های دیگر و خرید دیگر کالاهای شما ترغیب می شود. این نشان دهنده اهمیت فوق العاده موضوع تولید محتوا در بالا بردن آمار بازدید وبسایت خواهد بود. بسیاری از دانشجویان دوره آموزش سئو متوجه شده اند که تولید محتوا بخش اعظمی از سئو سایت را تشکیل خواهد داد. این یعنی تولید محتوا نه تنها برای افزایش آمار بازدید مناسب است، بلکه شما با بهینه سازی سایت به اهدافی دیگر از خود نیز می رسید.

۳) شبکه های اجتماعی را هدف قرار دهید

شبکه های اجتماعی امروزه با حضوری انبوهی از کاربران روبرو شده است، به گونه ای که شما متوجه شده اید که از هر ۱۰ نفر، ۷ نفر در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند.

واقعا حیف نیست از دست دادن چنین فرصت طلایی؟

شما با تولید محتوا و تبلیغ کارهای خود به صورت برنامه ریزی شده و قرار دادن لینک وبسایت در اکانت های خود، می توانید آمار بازدید خود را به طرز شگفت انگیزی افزایش دهید.

۴) بک لینک سازی راهکاری قوی برای افزایش بازدید

قطعا با عبارت بک لینک سازی شناخت دارید و می دانید که تنها روشی که کاربران سایت های دیگر را به سایت خود بیاورید، بک لینک سازی اصولی است. بک لینک سازی انبوهی از نکات را به همراه خود دارد و دارای انواع مختلفی است. اما ما فقط به اثرگذاری این فاکتور در بالا بردن آمار بازدید سایت کار داریم. از این رو بسیاری از سایت های آموزش سئو سرفصل های جداگانه ای برای یادگیری این موضوع قرار داده و به مهم بودن آن تاکید زیادی دارند.

آیا بکارگیری این تکنیک ها برای افزایش بازدید سایت کافی است؟

هر کدام از این تکنیک ها دنیایی جزییات به همراه خود دارد. شما با بهره گیری از آن با افزایش عجیب آمار بازدید وب سایت روبرو میشوید. نتیجه این کار غیر قابل انکار است. برندهای بزرگی همانند دیجی کالا، دیوار، نت برگ و نیوسئو با این چند تکنیک کاربردی توانستند شگفتی آفرین شوند و آماری فوق العاده ای از بازدید را برای خود ایجاد کنند.

پس از این ترفندها سعی کنید کمال استفاده را برده و اگر خواهان یادگیری اصولی تر این نکات هستید می توانید در دوره آموزش سئو شرکت کرده تا حرفه ای تر شوید.

امیدواریم که این مطلب در زمینه بهبود وضعیت سایتتان مفید بوده باشد و شما نیز با توجه به نکاتی که بیان شد، بهترین تصمیم گیری ها را در خصوص بهینه سازی صفحات سایت خود بگیرید.

همچنین مطالعه کنید:

اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.