به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ پیرو جلسات برگزار شده و مذاکرات تلفنی با مدیران عامل شرکتهای اپراتور تلفن همراه ، در طی هفته گذشته در خصوص تغییر روش فروش، حذف برخی از بستهها و عدم هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان دستگاه حاکمیتی ناظر (بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات الزامی می باشد)، طی نامه ای از آنان خواست تا ظرف مدت ۲۴ ساعت، نسبت به اصلاح نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته های اینترت مطابق روال قبل از تاریخ ۱۳/۴/۹۹ اقدام و از طریق خبرگزاریها و جراید کثیرالانتشار نسبت به اطلاع رسانی به مشترکین اقدام نمایند.
تابش به شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنتی هشدار داده است که در صورت عدم رعایت ضوابط موجود، موضوع در چارچوب قانون تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
ضرب الاجل ۲۴ ساعته سازمان حمایت به اپراتورهای تلفن همراه
کسب و کار نیوز - عباس تابش معاون وزیر و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان طی نامه ای به مدیران عامل شرکتهای ارتباطات سیار و خدمات ارتباطی ایرانسل از آنان خواست تا ظرف 24 ساعت، نحوه فروش به لحاظ شکلی و قیمت بسته های اینترت را مطابق روال قبل از تاریخ 13/4/99 اجرا نمایند.