صفحه اصلی / اصناف / برندها / رونمایی از ماشین ظرفشویی جدید پاکشوما
رونمایی از ماشین ظرفشویی جدید پاکشوما

مراسم رونمایی از محصولات جدید گروه صنعتی پاکشوما برگزار شد

رونمایی از ماشین ظرفشویی جدید پاکشوما

به گزارش کسب وکار- دومین جلسه کنفرانس خبری دستاوردهای صنعتی و تجاری گروه پاکشوما در راستای کمپین لیاقت این برند در سال 1399 با هدف معرفی سری‌های جدید ماشین ظرفشویی و همین طور معرفی خطوط تولید ماشین ظرفشویی (طراحی و تولید از ورق آهن تا محصول کامل) و مرکز تحقیق و توسعه این گروه در محل موزه و گالری نوآوری‌های گروه پاکشوما برگزار شد.

گروه صنعتی پاکشوما از مدل جدید ماشین ظرفشویی به نام( Josephine series سری ژوزفین) با شعار ” همه ظرف حریف” و با تاکید بر کم مصرف بودن این محصول رونمایی کرد.
پاکشوما در برنامه تولیدی خود در سال ۱۳۹۹ اقدام به تولید ۶ مدل مختلف ماشین‌ظرفشویی با مشارکت و تبادل تکنولوژی‌های دانش‌بنیان با همکاری برندهای بین‌المللی “مایدیا Media آسیا”
و ” کندیCandy ایتالیا” کرده است.

مهرداد نیکزاد، مدیر بازاریابی کلیه برندهای این گروه در این زمینه گفت: در راستای انطباق‌پذیری و چابکی گروه پاکشوما، ما برآن شدیم استراتژی زیرساخت محصولات جدید کولرگازی، انواع یخچال فریزر، انواع جاروبرقی، انواع ماشین ظرفشویی و همین‌طور انواع ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک و خبر جدیدتر اینکه سبد نسبتا کاملی از لوازم خانگی کوچک تحت برند PAKSHOMA & KITCHEN را در آینده نزدیک عرضه کنیم.

مدیر بازاریابی این گروه صنعتی در مورد محصولاتی که به تازگی رونمایی شد، گفت: به احترام مخترع ماشین ظرفشویی در دنیا، خانم ژوزفین کوچران، برند پاکشوما نام یکی از سری‌های ماشین ظرفشویی تولیدی این برند در ایران را با عنوان سری ژوزفین JOSEPHINE COCHRANE به بازار عرضه کرده است.

وی افزود: از ماه آینده تمام رسانه‌های محیطی پاکشوما در سراسر ایران که بالغ بر ۱۲۰ بیلبورد است، به معرفی این سری با اسلوگان (شعار) همه ظرف حریف خواهد پرداخت. اشاره این شعار به امکان شستشوی ۱۶۸ پارچه ظروف آشپزخانه اعم از کریستال ، بلورجات ، ماهیتابه و ظروف پخت غذا فقط در ۳۰ دقیقه و آن هم تنها با حدودا ۹ لیتر آب است.

نیکزاد، در ادامه کنفرانس بیان داشت: تحلیل‌های ما از الگوی مصرفی خرید لوازم خانگی خانوارهای ایرانی و تغییرات جغرافیایی ایران نشانگر این است که ماشین ظرفشویی به تدریج در حال تبدیل شدن به یک کالای ضروری و اسای است ولی در حال حاضر حدود ۱۰ درصد ایرانی ها از این محصول در منازل خود استفاده می‌کنند که به دلیل صرفه‌جویی در مصرف آب، مواد شوینده و درصد بالای قارچ‌زدایی و میکروب‌کشی استفاده از ماشین ظرفشویی بیشتر خواهد شد.

نیکزاد، با بیان اینکه مولفه‌های پاکشوما کالچر عبارتند از صداقت، شفافیت (صفات اخلاقی) و انطباق‌پذیری، چابکی (صفات حرفه‌ای)، افزود: دستیابی پاکشوما به زیرساخت تولید در وسعت ۲۰۰٫۰۰۰ مترمربع را یک پدیده استثنایی در صنعت لوازم خانگی ایران از زمان شکل‌گیری تا الان دانست.

مدیر بازاریابی این گروه لوازم خانگی ادامه داد: انتقال تکنولوژی در زمینه ایجاد زیرساخت طراحی صنعتی و تولید ماشین ظرفشویی با همکاری شرکت‌های اروپایی CANDY – HOOVER GROUP ایتالیا و گروه بزرگ MIDEA آسیا انجام شده است که در همین راستا پاکشوما به عرضه ۶ مدل متنوع از انواع ماشین ظرفشویی به بازار ایران پرداخته است.

وی عنوان کرد: با توجه به فن‌آوری‌ها و زیرساخت‌های انجام شده در زمینه ماشین ظرفشویی هدف ما تصاحب بیش از نیمی از سهم بازار این گروه محصول تا پایان سال آینده است.

نیکزاد در پایان گفت: پیرو کنفرانس قبلی گروه پاکشوما تا پایان سال محصولات یکی از برندهای بزرگ و مشهور اروپایی را در کارخانه پاکشوما تولید و عرضه می‌کنیم. وی اشاره ای به نام این برند اروپایی نکرد.

لازم به ذکر است در حال حاضر نیز انواع ماشین ظرفشویی برندهای اروپایی کندی و زیرووات ایتالیا و تا پایان سال بعد از کمرنگ شدن تحریم‌های نیزر برند آسیایی مایدیا در کارخانجات صنعتی گروه پاکشوما تولید و عرضه می‌شود.

خرید اینترنتی از پاکشوما سنتر
فروشگاه اینترنتی گروه پاکشوما WWW.PAKSHOMACENTER.COM تنها فروشگاه رسمی اینترنتی این گروه بزرگ لوازم خانگی برای فروش مستقیم کالا به مصرف کنندگان است. در این وب‌سایت امکان ویژه‌ای با همکاری بانک‌ها برای خرید لوازم خانگی به شکل اقساط بلندمدت و بهره کم ایجاد شده است.

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما با هدف تولید لوازم‌خانگی بزرگ و کوچک در سال ۱۳۵۴ تاسیس شد و اکنون پس از چهل پنج سال فعالیت، یکی از برترین تولیدکنندگان صنعت لوازم خانگی ایران و خاورمیانه است. خانواده محصولات پاکشوما در چهار گروه محصول یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و انواع جاروبرقی مطابق با نیازهای بومی کشور ایران و مناطق بازار هدف صادراتی تولید می‌شوند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.