صفحه اصلی / اسلایدر / شروع سبز بازار سهام
شروع سبز بازار سهام

شروع سبز بازار سهام

کسب و کار نیوز - در مرحله ثبت سفارش در پیش‌گشایش بازار سهام روز دوشنبه ۱۶ تیر ماه، مجددا تقاضا برای خرید سهام بالا رفته و همین موضوع موجب تشکیل صف‌های خرید در بسیاری از نمادها به خصوص سه گروه خودرویی، بانکی و پالایشگاهی شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، در مرحله پیش‌گشایش سه نماد وبصادر، شپنا و خگستر بیشترین حجم صف خرید را دارند و در طرف عرضه نیز چکاوه، پارند و چکاپا با فشار عرضه شدیدی در صف فروش مواجه هستند.

بورس در حالی از دقایقی پیش معاملات امروز خود را آغاز کرد که در روز گذشته شاخص کل با وجود شروعی ناامید کننده و منفی در پایان با بیش از ۳۰ هزار واحد افزایش به کار خود خاتمه داد.

همچنین از امروز قرار است محدودیت دامنه نوسان ۱۰ درصدی برای صندوق‌های بورسی اعمال شود. روز گذشته صندوق بورسی دارا یکم با افتی ۱۷ درصدی به کار خود پایان داد.

در جریان معاملات امروز نمادهای سیتا و دارا یکم از ساعت ۱۲ و ۳۵ تا ۱۳ و ۳۵ و نمادهای خودرو و خساپا از ساعت ۱۳ و ۴۵ تا ۱۴ و ۴۵ معامله خواهند شد.

همچنین در پایان معاملات امروز نمادهای والبر، خنصیر و قمرو به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی یا فوق‌العاده متوقف خواهند شد. این در حالی است بر اساس پیش‌بینی یک کارشناس بورسی امروز اصلاحی را در بازار شاهد نخواهیم بود.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.