صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / تصویب دستورالعمل ناظر بر ضمانت‌نامه صندوق‌های پژوهش و فناوری
تصویب دستورالعمل ناظر بر ضمانت‌نامه صندوق‌های پژوهش و فناوری

تصویب دستورالعمل ناظر بر ضمانت‌نامه صندوق‌های پژوهش و فناوری

کسب و کار نیوز - کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری در جلسه چهل و هشتم، دستورالعمل ناظر بر ضمانت‌نامه صندوق‌های پژوهش و فناوری تصویب کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری،چهل و هشتمین جلسه کارگروه صندوق های پژوهش و فناوری با حضور دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس کارگروه، دکتر علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و دبیرکارگروه و اکثریت اعضا در محل سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد.

در این جلسه دستورالعمل پیشنهادی ناظر بر ضمانت‌نامه صندوق‌های پژوهش و فناوری که پیش از این پیش نویس آن برای دریافت نظرات در اختیار اعضا و مدیران صندوق های پژوهش و فناوری قرار گرفته بود، پس از بحث و بررسی به تصویب کارگروه رسید. این دستورالعمل در ۹ فصل تدوین شده و مقرر شد تا پس از یکسال، نتایج اجرای آن به کارگروه گزارش ‌شود.

همچنین در این جلسه با تغییر سهامداران صندوق پژوهش و فناوری اکباتان و تغییر نام به صندوق پژوهش و فناوری استان همدان موافقت شد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.