صفحه اصلی / اسلایدر / صف‌های خرید میلیونی ریخته شد
صف‌های خرید میلیونی ریخته شد

صف‌های خرید میلیونی ریخته شد

کسب و کار نیوز - در جریان معاملات ابتدایی بازار سهام روز شنبه، شاخص کل اگر چه در کمتر از یک ساعت رشدی ۳۰ هزار واحدی را به ثبت رساند اما رفته رفته بازار رنگ و بوی تعادل به خود می‌گیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تجارت‌نیوز، در جریان معاملات اول وقت امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۳۰ هزار واحدی در کمتر از یکساعت به محدوده یک میلیون و ۶۴۳ هزار واحدی رسید.

البته روند معاملات بازار نشان می‌دهد که از شدت رشد شاخص کم شده و احتمالا در ادامه معاملات متعادل‌تری را در بازار شاهد باشیم.

در ۵۰ دقیقه ابتدایی معاملات امروز که البته با اختلال شدید در نمایش قیمت‌های تابلو در کارگزاری‌ها همراه بوده است، بیش از ۵۱۵ هزار معامله انجام شده که طی آن ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۳۶ هزار میلیارد ریال دادوستد شده است.

سه نماد فولاد، فملی و شپنا در معاملات بورس و نمادهای زاگرس، دماوند و بجهرم در فرابورس بیشترین تاثیر مثبت را بر رشد شاخص‌ها داشته‌اند. این در حالی است که با گذشت زمان به نظر می‌رسد صف‌های خرید در بسیاری از نمادها ریخته و بازار معاملات متعادل‌تری را دنبال می‌کند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی آغاز شده که هفته گذشته شاخص کل #بورس بیش از ۱۳ درصد رشد داشت و پیش‌‌بینی‌ها نیز حاکی از روند صعودی بازار در هفته پیش‌رو دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.