صفحه اصلی / اسلایدر / تحریم کنندگان نمی‌توانند مانع حرکت ملت ایران باشند
تحریم کنندگان نمی‌توانند مانع حرکت ملت ایران باشند

روحانی در آغاز بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت:

تحریم کنندگان نمی‌توانند مانع حرکت ملت ایران باشند

کسب و کار نیوز - رییس جمهوری گفت: همه شرکت‌های خارجی که ما را یاری نکردند و تحریم‌کنندگان یعنی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها امروز به خوبی شاهدند که نمی‌توانند مانع حرکت ملت ایران در جهش تولید، تولید و فناوری باشند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در مراسم آغاز بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت در استان‌های آذربایجان غربی، ‌مرکزی و هرمزگان با بیان این مطلب افزود: امروز از پنج‌شنبه‌های بسیار خوشحال کننده برای مردم ایران و برای خود من بود. باور کنید از دولت یازدهم که به فکر این طرح لوله‌گذاری گوره به جاسک بودیم که از لحاظ امنیت ملی بسیار برای ما مهم است، همیشه این دغدغه را داشتم که این طرح در دولت یازدهم و دوازدهم به پایان برسد.

وی ادامه داد: دلیل آن این بود که بیژن زنگنه اشاره کرد که  قرار بود کارخانه لوله‌سازی برای نفت ترش و گاز ترش به وسیله یک شرکت خارجی در ایران تاسیسات آن ایجاد شود و تولید کنیم که به خاطر تحریم سال ۹۷ این طرح متوقف شد. وقتی متوقف شد ما دچار تردید شدیم که آیا این کار را با صنعت داخلی می‌توانیم انجام دهیم یا نه؟

رئیس جمهوری گفت: امروز اولین تبریک به مردم ایران این است که طرح ورق این لوله و خود این لوله توسط شرکت‌های ایرانی به اتمام رسیده است که برای ما بسیار مهم است. همه آن شرکت‌های خارجی که در این زمینه می‌خواستند ما را یاری کنند و متوقف کردند و تحریم کنندگان یعنی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها امروز به خوبی شاهدند که نمی‌توانند مانع حرکت ملت ایران در جهش تولید، تولید و فناوری باشند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.