صفحه اصلی / سرخط خبرها / آغاز بهره برداری همزمان ۱۱ طرح صنعتی در استان‌های اردبیل و خوزستان
آغاز بهره برداری همزمان ۱۱ طرح صنعتی در استان‌های اردبیل و خوزستان

پویش «تولید، تداوم امید» در ایستگاه سوم

آغاز بهره برداری همزمان ۱۱ طرح صنعتی در استان‌های اردبیل و خوزستان

کسب و کار نیوز - فردا پنجشنبه و در هفته سوم پویش «تولید، تداوم امید»، همزمان با بازدید و افتتاح 4 طرح و واحد صنعتی در استان های البرز و قزوین توسط حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاون طرح و برنامه وزارت صمت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیز در استان‌های اردبیل و خوزستان، 7طرح صنعتی رادر قالب این پویش افتتاح می‌کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شاتا، طرح های مورد افتتاح و بازدید به ترتیب در شهرستان‌های ساوجبلاغ در استان البرز، قزوین، نمین در استان اردبیل، آبادان، اهواز و شادگان در استان خوزستان قرار دارند.

۱۱ طرح آماده بهره برداری در هفته سوم “پویش تولید، تداوم امید” در زمینه تولیدات انواع قطعات خودرو، پروفیل UPVC، صنایع سلولزی، خط تولید رباتیک قطعات خودرو، دوربین مداربسته، پمپ های چند فازی سرچاهی صنعت نفت و گاز، پمپ تراک تزریق سیمان در چاه نفت و ساخت قطعات شامل ماشین کاری، ساخت مخازن ذخیره و استراکچرهای صنعتی فعال هستند.

فردا همچنین با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اجرای پروژه های زیربنایی و عمرانی در شهرک صنعتی دارخوین و افتتاح نمایشگاه دائمی ساخت داخل در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز عملیاتی می شود.

گفتنی است؛ سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در ابتدای سفر یک روزه خود به استان های البرز و قزوین، پس از بازدید از شرکت دلپذیر در شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز و بازدید شرکت دسترنج رضا بافت در قزوین، طرح های پلاست آبیار، خط تولید رباتیک قطعات خودرو در پلاسکو کار سایپا و آبیار صنعت پلاست را در شهرک صنعتی کاسپین افتتاح می کند.

حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در سفر خود به استان قزوین، نشست مشترکی نیز با فعالان اقتصادی این استان در قالب کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی خواهد داشت و ضمن بررسی مسائل مطرح شده از سوی فعالان اقتصادی، برنامه ها و اولویت‌های وزارت صمت در سال “جهش تولید” را تشریح خواهد کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.