صفحه اصلی / سرخط خبرها / فراخوان اولین کنفرانس پیشرفت های اخیر و روندهای آینده در صنعت خودرو

فراخوان اولین کنفرانس پیشرفت های اخیر و روندهای آینده در صنعت خودرو

کسب و کار نیوز - با افتخار اعلام می دارد که اولین کنفرانس پیشرفتهای اخیر و روندهای آینده در صنعت خودرو (AIRAFT 2020) که با حمایت ارکان اصلی صنعت خودرو و قطعه سازی کشور و با همراهی دانشگاههای برتر ایران توسط دانشگاه علم و صنعت ایران تدارک دیده شده است، در تاریخ‌های 29 و 30 مهرماه 1399 برگزار می گردد.

به گزارش کسب و کار نیوز، با افتخار اعلام می دارد که اولین کنفرانس پیشرفتهای اخیر و روندهای آینده در صنعت خودرو (AIRAFT 2020) که با حمایت ارکان اصلی صنعت خودرو و قطعه سازی کشور و با همراهی دانشگاههای برتر ایران توسط دانشگاه علم و صنعت ایران تدارک دیده شده است، در تاریخ‌های ۲۹ و ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹ برگزار می گردد.
این کنفرانس در کلیه زمینه های علمی و مهندسی مرتبط با صنعت خودرو در کل زنجیره آن از سطح سیاستگذاری تا سطوح عملیاتی (شامل علوم انسانی، مهندسی و طراحی صنعتی) مقاله علمی می پذیرد.
برترین مقالات در کلیه گروه های تخصصی، با نظر کمیته های علمی در مجلات معتبر داخلی دارای نمایه ISC چاپ خواهد شد.
همچنین جوایزی برای برترین آثار علمی و صنعتی ارائه شده به انتخاب کمیته علمی کنفرانس و از طریق صاحبان صنعت تقدیم خواهد شد.

محققان، صنعتگران، متخصصان و مبتکران علاقمند برای اطلاعات بیشتر لطفاً به سایت کنفرانس در آدرس airaft.iust.ac.ir مراجعه نمایند و یا با ایمیل airaft2020@iust.ac.ir تماس حاصل فرمایند.

همچنین مطالعه کنید:

بانک جهانی: فقر مطلق در ایران کاهش یافت

به گزارش کسب و کار نیوز ، جدیدترین آمار منتشرشده از سوی بانک جهانی نشان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.