صفحه اصلی / اسلایدر / بازار سهام همچنان در مدار مثبت
بازار سهام همچنان در مدار مثبت

بازار سهام همچنان در مدار مثبت

کسب و کار نیوز - بورس تهران تا این لحظه (ساعت 10:30 صبح) با رشد 2.5 درصدی در شاخص کل مواجه بوده است. این درحالی است که هسته معاملاتی در دقایق اولیه، سر ناسازگاری با معامله گران داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز، به نظر میرسد که با توجه به اخبار مثبت از بازارهای جهانی، بازار با همین روند کار خود را تا پایان امروز ادامه دهد.

در آغاز معاملات امروز بازار سهام شاخص کل در حالی رشدی ۲۳ هزار واحدی را به ثبت رسانده که شاخص کل هم وزن تنها ۰٫۵ درصد رشد داشته است. سهام شاخص‌سازی چون فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر را بر رشد شاخص کل داشته‌اند.

در جریان معاملات اول وقت امروز سه نماد فولاد، فملی و فارس به ترتیب با ۳۳۹۶، ۳۰۵۲ و ۲۹۸۱ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

همچنین در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازار بیش از ۳۵۲ هزار معامله انجام شد که طی آن ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد ریال دادوستد شد.

در معاملات فرابورس نیز سه نماد شگویا، ذوب و دی بیشترین تاثیر مثبت را در رشد ۶۰ واحدی این بازار داشته است.

در جریان معاملات امروز، گروه‌های سرمایه‌گذاری، خودرویی و انبوه‌سازی با فشار عرضه مواجه شده‌اند در حالی که بانکی‌ها و فراورده‌های نفتی با تقاضای بیشتری نسبت به سایر گروه‌ها مواجه هستند.

بازار امروز در حالی معاملات خود را آغاز کرده که روز گذشته شاخص وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی شد تا رکوردی تازه را به ثبت برساند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.