صفحه اصلی / اصناف / اصناف می‌توانند برای اقتصاد ما بهترین درمان باشند
اصناف می‌توانند برای اقتصاد ما بهترین درمان باشند

ابراهیم درستی، نماینده سرپرست وزارت صمت در اصناف کشور طی پیامی روز ملی اصناف را تبریک گفت:

اصناف می‌توانند برای اقتصاد ما بهترین درمان باشند

کسب و کار نیوز- ابراهیم درستی نماینده سرپرست وزارت صمت در اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران به مناسبت فرارسیدن یکم تیر ماه، روز ملی اصناف، طی پیامی این روز را به خانواده بزرگ اصناف تبریک گفت.

ابراهیم درستی نماینده سرپرست وزارت صمت در اصناف کشور و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران به مناسبت فرارسیدن یکم تیر ماه، روز ملی اصناف، طی پیامی این روز را به خانواده بزرگ اصناف تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده بزرگ اصناف در همه ادوار به‌عنوان وسیع‌ترین بخش اقتصادی نقش مؤثر و تأثیرگذاری در کشور داشته اند و در تمامی مراحل انقلاب همراه با اقشار مختلف مردم سختی های مسیر توسعه را پیموده اند و بی‌شک برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور منسجم و قوی اصناف در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور انکارناپذیر است.

اکنون که در روزهای سختی به سر می‌بریم، فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه از یک سو و بحران کرونا از سوی دیگر، ضربه‌های سختی را بر کسب‌وکارهایی وارد کرد که خود پیکری بی‌جان داشتند. همانقدر که ادامه حیات برای افراد مختلف با دشواری همراه است، این وضعیت برای اصناف و کسب‌وکارها سخت‌تر هم شده چراکه هدف آنها طی سالیان، کسب رضایت مردم بوده و حالا نمی‌توانند آنطور که باید در جبهه خدمات‌رسانی به مردم شریف ایران، فعالیت کنند.

شرایطی که ذکر آن رفت درحالی است که به روزهای پرداخت مالیات نیز نزدیک می‌شویم و اگر با اصناف همگام نباشیم و تسهیلات حمایتی و معافیت‌های مالیاتی را برای آنها در نظر نگیریم، آنها را از قطار تولید و توزیع پیاده کرده‌ایم. درحالی که اصناف می‌توانند برای اقتصاد ما بهترین درمان باشند و توجه به این نکته باید مدنظر دولتمردان قرار گیرد.

به هر روی به مدد الهی، اصناف همچون همیشه با همدلی از روزهای سخت گذر خواهند کرد و با توجهات حضرت ولیعصر (عج) همچنان پرقدرت ادامه خواهند داد. اینجانب دست تمامی صنوف سراسر کشور را در روز ملی اصناف به گرمی می‌فشارم و این روز را به آنها تبریک می‌گویم.

ابراهیم درستی
نماینده سرپرست وزارت صمت در اصناف کشور
و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.