صفحه اصلی / سرخط خبرها / استعلام قیمت لوازم خانگی داخلی از طریق سامانه ۱۲۴
استعلام قیمت لوازم خانگی داخلی از طریق سامانه ۱۲۴

با مراجعه به سامانه 124، از قیمت انواع لوازم خانگی داخلی مطلع شوید

استعلام قیمت لوازم خانگی داخلی از طریق سامانه ۱۲۴

کسب و کار نیوز - پیرو اطلاعیه های قبلی سازمان حمایت ؛ بدین وسیله به اطلاع هموطنان عزیز می رساند؛ بروزترین لیست قیمت لوازم خانگی از طریق نشانی www.124old.ir در بخش "خوداظهاری بنگاههای اقتصادی" به ثبت رسیده و آماده بهره برداری است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ نظر به اینکه طبق اعلام رسمی سازمان حمایت از روز چهارشنبه ۲۸ خرداد ماه ، طرح نظارت ویژه شبکه تولید، توزیع و فروش لوازم خانگی اجرایی و ثبت قیمت در سامانه ۱۲۴ الزامی شده است لذا خریداران لوازم خانگی می‌توانند قبل یا حین خرید کالا، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی قیمت کالاوخدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از طریق نشانی www.124old.ir در بخش “خوداظهاری بنگاههای اقتصادی” با جستجوی برند و مدل کالای مورد نظر خود، از آخرین قیمت‌های اظهار شده توسط شرکت‌های تولیدکننده مطلع شوند.
ضمناً قیمت های مذکور از طریق منوی «مشاهده قیمت خوداظهاری شرکتها» در مرورگر موبایلی سامانه ۱۲۴ به آدرس ۱۲۴٫ir نیز قابل مشاهده می باشد.
همچنین این امکان برای خریداران محترم وجود دارد که در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی، از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به اپلیکیشن آپ نسبت به ثبت شکایت و پیگیری موضوع اقدام نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند

به گزارش کسب و کار نیوز ، محمد صادق قنادزاده معاون ارتقا کسب و کارهای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.