صفحه اصلی / سرخط خبرها / خداحافظی حسین هاشم پور از هنرآنلاین
خداحافظی حسین هاشم پور از هنرآنلاین

خداحافظی حسین هاشم پور از هنرآنلاین

کسب و کار نیوز - حسین هاشم پور که از مهر ۹۲ سردبیر هنرآنلاین بود، از این رسانه خداحافظی کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین هاشم پور گرامی داشت هنر و هنرمند، حمایت رسانه ای از هنرها و هنرمندانی که در دیگر رسانه ها دیده نمی شوند و پرهیز از حاشیه را سه محوری اصلی هنرآنلاین در شش سال و هشت ماه گذشته خواند.
او گفت: با حمایت آقای مهدی افضلی مدیر مسئول محترم و به یاری تحریریه فرهیخته هنرآنلاین، در این سال ها میزبان هنرمندان عزیز متعددی بودیم و به لطف این روند مستمر ، تولید محتوای ارزشمند از هنر معاصر ایران در دسترس است که با گذشت زمان ارزش های آن بیشتر نمایان خواهد شد. به موازات این گنجینه محتوایی، آرشیوی کم نظیر از پرتره دستکم ۱۵۰۰ هنرمند از چهار نسل گردهم آمده است که می تواند زمینه ساز تاسیس بانک عکس هنرمندان معاصر ایران شود که به جهت مشکلات اقتصادی به آینده موکول شد.
هاشم پور افزود:” هنرآنلاین با پررنگ ترین و عریض ترین خطوط قرمز رسانه ای مواجه بود؛ در سه چهار سال اخیر کار به جایی رسید که یادداشت های من، سردبیر هنرآنلاین در هنرآنلاین امکان انتشار نداشت و در شرق، ایسنا و ایران آرت و … نوشته ام.”
او خاطر نشان کرد با وجود همه تنگناها و مشکلات امیدوارم بعدترها جامعه هنری از کاری که در این مدت انجام دادیم به نیکی یاد کند.
او ضمن قدرشناسی از همه هنرمندان، جامعه هنری، نویسندگان و خبرنگاران هنری سایر رسانه ها که همراهی و همکاری شایسته در این مدت داشتند، و نیز همه آنها که به دوام و مانایی این رسانه عمومی هنر کمک می کنند، بهترین ها را برای هنرآنلاین آرزو کرد.
حسین هاشم پور این روزها مدیریت سایت ایران آرت را به عهده دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.