به گزارش کسب و کار نیوز، وی با اشاره به اهمیت جایگاه استان مازندران اظهار داشت: موقعیت استراتژیک و جغرافیایی استان مازندران به لحاظ دسترسی به زیرساختهای ارتباطی، وجود اراضی حاصلخیز و طبیعت گوناگون و مفرح، چهره ای ممتاز از این استان در توسعه صنعت گردشگری، دسترسی به بازارهای هدف داخلی و خارجی و فعالیت های تجاری و کشاورزی فراهم ساخته است، لذا بانک سینا باید حضوری شایسته و موثر در این استان در راستای بهره گیری از این ظرفیت ها داشته باشد و سازوکار لازم برای پاسخگویی به نیازهای استان را با توجه به این قابلیت ها فراهم آورد.
ایمانی با اشاره به اینکه سیاست بانک سینا رشد تهاجمی و بی محابا نیست، افزود: آنچه از همکاران انتظار داریم، تلاش و کوشش در کنار خودباوری، همدلی و اتحاد برای حرکت مستمر و پایدار در مسیر تعالی و پیشرفت است.
وی در ادامه با اشاره به رعایت اصل مشتری مداری در شعب بانک سینا، گفت: شناخت روحیات مشتری و وفادار ساختن آنها به بانک، موضوع بسیار مهمی است که عملکرد درست در این زمینه، آثار و نتایج مطلوبی برای بانک به همراه خواهد داشت. لازم به ذکر است در این سفر که معاونین شعب و مناطق و مهندسی و پشتیبانی و مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی و مدیر منطقه نیز حضور داشتند، عملکرد شعب در شاخص های مختلف مورد بررسی قرار گرفت.