صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / خدمات متنوع و متفاوت در خودپردازهای بانک دی
خدمات متنوع و متفاوت در خودپردازهای بانک دی

خدمات متنوع و متفاوت در خودپردازهای بانک دی

کسب و کار نیوز - با به‌روز رسانی و راه‌اندازی نرم افزار جدید دستگاه های خودپرداز بانک دی، تعداد و تنوع خدمات این دستگاه‌ها افزایش یافت.

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدعلی بخشی‌زاده، عضو هیئت عامل و معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک با اعلام این خبر گفت: با هدف گسترش زمینه ارائه خدمات الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری شهروندان به شعبه و در راستای پاسخگویی به نیازها و انتظارات مشتریان، تنوع و تعداد خدمات دستگاه های خودپرداز بانک دی افزایش یافت.
وی افزود: با آغاز پروژه به‌روزرسانی و راه‌اندازی نرم افزار جدید دستگاه های خودپرداز در سطح شعب کشور، مشتریان می‌توانند از این پس بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه، خدمات ساتنا، پایا، تغییر رمز عبور اینترنت بانک و اینترنت بانک همراه، فعال سازی و دریافت رمز پویا و برداشت وجه با اسکناس‌های انتخابی مشتری را از طریق دستگاه های خودپرداز بانک دی دریافت کنند.
معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی با اشاره به مزایای اجرای این پروژه گفت: با ارائه این خدمات از طریق دستگاه های خودپرداز، علاوه بر دسترسی ۲۴ ساعته مشتریان به این خدمات در روزهای عادی و تعطیل، زمینه کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب و افزایش میزان استفاده از خدمات الکترونیک فراهم می شود.
بخشی‌زاده با تاکید بر اینکه فاز اول این پروژه بر روی تعدادی از خودپردازهای بانک دی در شهر تهران انجام شده است، افزود: در حال حاضر اجرای پروژه بروز رسانی نرم افزار ارمغان بر روی تعدادی از دستگاه‌های خودپرداز شهر تهران پیاده سازی شده است و عملیاتی سازی آن بر روی سایر دستگاه های خودپرداز سطح کشور تا پایان فصل بهار اجرایی خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.