صفحه اصلی / اصناف / روند افزایشی ورود قاچاق کالا به سمت پایتخت
روند افزایشی ورود قاچاق کالا به سمت پایتخت

روند افزایشی ورود قاچاق کالا به سمت پایتخت

کسب و کار نیوز- رئیس پلییس پایتخت گفت: متأسفانه روند ورود قاچاق کالا یک روند افزایشی به سمت پایتخت دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، اظهار کرد: طرح رعد به مرحله ۳۶ رسید، این طرح بیش از دو سال پیش شروع شده که محصول زحمات مأموران در کلانتری‌ها و پلیس پیشگیری است. وی افزود: توقیف ۲ انبار و کشف حدود ۳۰۰ دستگاه از توفیقات این طرح بوده است، متأسفانه روند ورود قاچاق کالا یک روند افزایشی به سمت پایتخت دارد.

سردار رحیمی ادامه داد: در این طرح بالغ بر ۱۰ میلیارد کالای قاچاق کشف و ضبط شده است و همچنین ۲۱ باند منهدم شد.فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۲۵۹ حکم قضائی به مرحله اجرا درآمد که ۶۴۵ نفر از سارقین و مالخران و زورگیران دستگیر شدند و در مجموع ۱۱ هزار و ۳۰۰ قلم انواع وسایل سرقتی کشف شده است.

وی ادامه داد: بالغ بر ۸ میلیارد تومان اموال مسروقه مکشوفه بوده است که کشف شده است و ۲۱۷ وسیله نقلیه هم کشف شده است.سردار رحیمی گفت :۸۴۲ پرونده سرقت در این مرحله از طرح رعد خاتمه یافت و ۲۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۱۶۱ قبضه سلاح سرد هم از یک کارگاه تولیدی کشف شده است. رئیس پلیس تهران بزرگ بیان کرد: ۲۵ کیلو مواد مخدر که اغلب از خرده فروشان کشف شده است و بالع بر ۲۸ هزار و ۲۵۶ قلم کالای قاچاق هم کشف شده است.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، اسفند سال گذشته بیش از ۲۰ جلسه با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.