صفحه اصلی / اسلایدر / بورس همچنان می تازد
بورس همچنان می تازد

رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص

بورس همچنان می تازد

کسب و کار نیوز - امروز با گشایش بورس نماد خودرو کمک کرد تا بورس همچنان بر مدار رونق باقی بماند.

به گزارش کسب و کار نیوز، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۱۰ هزار واحدی وارد کانال یک میلیون و ۲۱۰ هزارتایی شد که بیشترین تاثیر را در این رشد نماد «خودرو» داشت. در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۹ هزار واحدی شروعی سیز را به ثبت رساند.

معاملات امروز بازار در حالی آغاز شده که اختلال در هسته معاملاتی کاملا مشهود بوده و به‌روزرسانی تابلو قیمت و ثبت سفارش در کارگزاری‌ها با مشکلات فراوانی مواجه است.

پس از گذشت ۵۰ دقیقه از آغاز بورس، بیش از ۵۱۴ هزار معامله انجام شد که طی آن ۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد ریال دادوستد شده است. در میان نمادهای بورسی یه نماد خودرو، وپاسار و وتجارت بیشترین تاثیر مثبت را داشتند و دو غول بورسی فولاد و فملی با معامله در محدوده منفی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشته‌اند. در معاملات فرابورسی نیز دو نماد فرابورس و دی عملکرد مثبتی داشته و ذوب و شاوان نیز تاثیر منفی بر شاخص فرابورس داشته‌اند. ارزش معاملات در این بازار حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال بوده است.

معاملات امروز در حالی پیگیری می‌شود که گروه‌های خودرویی و بانکی با افزایش تقاضا مواجه شده و اکثر نمادهای این گروه با صف خرید همراه هستند.

در گروه فلزات اساسی و پالایشی اما فشار عرضه بیش از تقاضا بوده و معاملات نمادهای این گروه بیشتر متعادل دنبال می‌شود.

با توجه به تعطیلی فردا، امروز آخرین روز کاری بورس در این هفته خواهد بود و شنبه هفته آینده معاملات بورس در بهار امسال پایان می‌رسد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.