صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / چگونه دورهمی هایی متفاوت داشته باشیم؟
چگونه دورهمی هایی متفاوت داشته باشیم؟

چگونه دورهمی هایی متفاوت داشته باشیم؟

شاید حضور در برخی از جمع های دوستانه برای شما خسته کننده باشد، دلیل این خستگی می تواند یکنواختی جمع دوستانه یا خانوادگی باشد. در چنین موقعیتی بازی ها و سرگرمی های گوناگون می توانند به ما کمک کنند. انجام بازی های مختلف می تواند نشاط و شادی را به جمع های ما بازگردانند. گاهی لازم است گوشی های همراه خود را کنار بگذاریم و با دوستانمان مثل زمان های قدیم بازی کنیم. در این نوشته در مورد بازی پرطرفدار اسم فامیل صحبت می کنیم همچنین راهکاری را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید با فال تاروت و فال ورق آینده را پیش بینی کنید و مدتی در جمع های خود سرگرم باشید.

اسم فامیل

اهداف بازی: هدف از انجام این بازی سرگرمی، افزایش سرعت و دقت، تمرکز و ارتقا دامنه لغات است.

تعداد بازیکنان: تعداد بازیکنان حاضر در این بازی باید ۲ نفر یا بیشتر باشد.

ابزار بازی: برای انجام بازی به تعدادی کاغذ و قلم نیاز داریم.

شرح بازی

این بازی می تواند به دو صورت گروهی وانفرادی انجام شود. اگر تعداد بازیکنان بیشتر از ۱۰ نفر باشد پیشنهاد می کنیم که بازی به صورت گروهی انجام شود. قبل از شروع بازی، بازیکنان باید در مورد جدول بازی و موارد داخل جدول با هم توافق کنند و هر نفر باید جدول بازی را برای خود روی کاغذ ترسیم کند.

موارد خواسته شده داخل جدول کاملا اختیاری است و می تواند حتی تا ۱۲ مورد نیز متغیر باشد. به طور مثال می توان از آیتم هایی مثل اسم، فامیل، اشیا، رنگ، نام شهر، نام کشور، نام خودرو و نام حیوان، نام غذا و ….استفاده نمود. پس از این باید حروف الفبا به ترتیب توسط افراد حاضر در بازی گفته شود تا دیگر بازیکنان بتوانند جدول خود را مطابق با آن پر کنند. زمانی که حروفی از الفبا توسط یکی از بازیکنان گفته می شود، بازیکنان باید با توجه به حرف اعلام شده کلماتی را که با آن حروف آغاز می شود را در جدول یادداشت کنند.

هر کس بتواند سریع تر جدول مورد نظر را پر کند باید کلمه استپ را بگوید تا دیگران دست از نوشتن بردارند. در این مرحله باید تمامی برگه ها در وسط قرار بگیرد تا زیر نظر همه بازیکنان امتیازدهی انجام شود. در این بازی هر مورد صحیح شامل ۱۰ امتیاز و هر کلمه تکراری شامل ۵ امتیاز است. سرعت عمل و دقت از مهم ترین عوامل موفقیت در بازی اسم فامیل است.

شما می توانید توضیحات تکمیلی در مورد بازی های گروهی و انواع فال ها را در مجله اینترنتی بازیزا مطالعه کنید

همچنین اگر قصد خرید ماشین شارژی و انواع اسباب بازی دخترانه و پسرانه شارژی مانند موتور شارژی را برای فرزند دلبند خود دارید، بازیزا می تواند به عنوان یک مرجع کامل دنیای اسباب بازی، جهت مشاوره، انتخاب و خرید محصول در کنار شما باشد.

همچنین مطالعه کنید:

الزام صدور صورتحساب الکترونیکی از اول مهرماه

به گزارش کسب و کار نیوز، پیرو اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص شرایط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.