صفحه اصلی / اسلایدر / شاخص کل منفی شد
شاخص کل منفی شد

به دلیل صف فروش

شاخص کل منفی شد

کسب و کار نیوز - در آغاز معاملات امروز بازار سهام اگر چه شاخص کل با رشدی ۱۲ هزار واحدی شروع به کار کرد اما با گذشت زمان فشار عرضه در بازار سهام بیشتر شده و با کاهش شدت رشد، شاخص کل منفی شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تجارت نیوز، در جریان معاملات اول وقت امروز بورس بیش از ۵۰۶ هزار معامله انجام شده که طی آن ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون سه با ارزشی بالغ بر ۴۶ هزار میلیارد ریال داد و ستد شد.

در همین مدت ارزش معاملات فرابورس بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال بوده است. با این حال اختلالاتی نیز در نمایش تعداد معاملات و تغییرات شاخص در سایت مدیریت فناوری سازمان بورس مشاهده می‌شود.

در معاملات امروز بورس سه نماد فملی، شپنا و وبملت به ترتیب با ۲۱۶۵، ۱۲۱۱ و ۱۰۶۷ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

نمادهای شستا، تاپیکو و فارس نیز تاثیرگذارین نمادهای منفی بر شاخص کل بورس بودند. دو نماد ذوب و شگویا نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی به صورت متعادل در حال پیگیری است که شاخص کل روز گذشته بیش از ۳ درصد صعود را به ثبت رسانده بود.

در گروه‌های مختلف صنعت شاهد فشار عرضه در بسیاری از نمادها و حرکت قیمت سهام از محدوده مثبت به منفی هستیم اما با این حال مثبت بودن شاخص کل هم‌وزن نشان می‌دهد که همچنان نمادهایی که در محدوده مثبت معامله می‌شوند بیشتر از نمادهای منفی هستند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.