صفحه اصلی / اصناف / برندها / ضرر ۳.۲ میلیارد دلاری استارباکس از پاندمی کرونا
ضرر ۳.۲ میلیارد دلاری استارباکس از پاندمی کرونا

ضرر ۳.۲ میلیارد دلاری استارباکس از پاندمی کرونا

کسب و کار نیوز- شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین‌المللی قهوه، استارباکس، اعلام کرد که در سه ماهه سوم سال مالی جاری به علت پاندمی کرونا بین ۳ میلیارد دلار تا ۳.۲ میلیارد دلار را از دست داده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین‌المللی قهوه، استارباکس، اعلام کرد که در سه ماهه سوم سال مالی جاری به علت پاندمی کرونا بین ۳ میلیارد دلار تا ۳.۲ میلیارد دلار را از دست داده است.

با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، این فروشگاه زنجیره‌ای بسیاری از کافه‌های خود در سراسر جهان را موقتاً تعطیل کرد. تعطیلی فروشگاه‌ها در کنار پرداخت حقوق کارکنان، سود شرکت را به شدت پایین آورد. البته بسیاری از فروشگاه‌های این شرکت در آمریکا و چین بازگشایی شده‌اند. استارباکس که چشم‌انداز قبلی خود را در ماه آوریل منتشر کرده بود حالا پیش‌بینی می‌کند که هر سهم این شر کت به طور خالص ۶۴ تا ۷۹ سنت ضرر کند. اما این شرکت انتظار دارد که عملکرد این شرکت در سه ماهه چهارم سال مالی جاری بهبود یابد و هر سهم شرکت به طور خالص ۱۱ تا ۳۶ سنت سود کند.

به این ترتیب استارباکس پیش‌بینی کرد تا انتهای ژوءن جریان نقدینگی هفتگی شرکت مثبت شود. برای سال مالی کامل استارباکس پیش‌بینی کرد که میزان فروش شرکت در دو بازار بزرگ آن، آمریکا و چین، بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افت کند.

همچنین مطالعه کنید:

ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در مجموع یکسال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.