چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / اصناف / رستوران‌ها ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند
رستوران‌ها ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند

رستوران‌ها ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند

کسب و کار نیوز- رییس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران گفت: رستوران ها ملزم به استفاده از دستکش، ماسک، روپوش، مواد ضدعفونی کننده هستند و باید فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، سید علی اصغر میر ابراهیمی با بیان اینکه هر یکماه تا ۴۵ روز از رستوران ها بازدید دوره‌ای انجام می دهیم و بهداشت محیط و فردی، موادغذایی، ماشین حمل مواد و نحوه بسته بندی… مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: رستوران هایی که فعالیتشان را آغاز کردند در سامانه اعلام شده توسط وزارت بهداشت ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده اند، به هنگام بازدید ماموران بهداشت آن را ارائه می دهند.وی ادامه داد: اگر شهروندان با واحدی مواجه شدند که در آنجا پروتکل های بهداشتی رعایت نمی‌شد می‌توانند واحد متخلف را در سایت اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران گزارش یا با شماره ۶۶۴۰۴۹۹۱ تماس حاصل کنند.

رییس اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف سرویس های تهران اضافه کرد: رستوران ها ملزم به استفاده از دستکش، ماسک، روپوش، مواد ضدعفونی کننده هستند و بایستی فاصله اجتماعی را نیز رعایت کنند. همچنین بایستی وسایل بهداشتی را نیز در اختیار مشتریان قرار دهند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.