صفحه اصلی / اسلایدر / آغاز پرداخت تسهیلات کرونا از شنبه آینده
آغاز پرداخت تسهیلات کرونا از شنبه آینده

آغاز پرداخت تسهیلات کرونا از شنبه آینده

کسب و کار نیوز- معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار از برداشته شدن شرط حفظ تمام نیروهای کار برای پرداخت تسهیلات کرونا خبر داد و گفت: متقاضیان وام و تسهیلات کرونا از روز شنبه باید به شعبی که در سامانه بیمه بیکاری اعلام کرده مراجعه و تسهیلات خود را دریافت کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، عیسی منصوری در نشست تشریح جزییات پرداخت تسهیلات کرونا اظهار کرد:تا کنون ۷۵ هزار پرونده در بانک‌های بیست گانه کشور تشکیل و در توافق با بانک مرکزی انتخاب شده است. از روز سه شنبه افراد متقاضی ثبت نام کرده در سامانه که پرونده هایشان به بانک معرفی شده باید به شعبی که خودشان در سامانه معرفی و اعلام کرده اند مراجعه و تسهیلات خود را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: طی رایزنی های صورت گرفته مقرر شد تا در گرفتن ضمانت از افراد تسهیلات و مساعدت لازم صورت گیرد و سختگیری نشود.

معاون اشتغال وزیر کار در ادامه از برداشته شدن شرط حفظ اشتغال تمام نیروهای کار برای  پرداخت وام خبر داد و گفت: پیش از این مقرر شده بود که در صورت حفظ ۹۰ درصد اشتغال تسهیلات کرونا به بنگاهها پرداخت شود که در حال حاضر این شرط برداشته شده و اگر بنگاهی حتی یک نفر را حفظ کرده باشد به ازای نیروی کار شاغل تسهیلات دریافت می کند.

منصوری در عین حال از دستور کار امروز ستاد ملی مقابله با کرونا برای حمایت از کسب و کارها و مشاغل بیمه نشده خبر داد و گفت : در صورت نهایی شدن با همکاری دستگاههای تخصصی مربوطه برای آنها هم ارسال پیامک صورت خواهد گرفت و امکان ثبت نام آنها فراهم شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.