صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / فراخوان حمایت از طرح‌های نوآورانه بهینه‌سازی مصرف سوخت موتورخانه‌ها
فراخوان حمایت از طرح‌های نوآورانه بهینه‌سازی مصرف سوخت موتورخانه‌ها

فراخوان حمایت از طرح‌های نوآورانه بهینه‌سازی مصرف سوخت موتورخانه‌ها

کسب و کار نیوز - اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس از طرح‌های فناورانه حوزه بهینه سازی ‌سازی مصرف سوختِ موتورخانه‌ها، حمایت می‌کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوریِ این مجموعه در نظر دارد با همکاری شرکت گاز تهران از ایده‌های فناورانه، نوآورانه و محصولات استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حوزه بهینه‌سازی ‌سازیِ مصرف سوختِ موتورخانه‌ها، حمایت کند.

این اقدام با هدف بهینه‌سازی مصرف سوخت، کاهش مصرف گاز طبیعی و افزایش کارایی و عملکرد موتورخانه‌های ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری انجام می‌شود.

شرکت ها و استارتاپ‌هایی که ایده، طرح و یا محصول مرتبط با این حوزه را دارند، می‌توانند فرم پیوست شده را تکمیل و حداکثر تا ۱ تیر ماه ۹۹ به آدرس Alipour@techpark.ir ارسال کنند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی ۲۳۲۵-۲۳۰۸ تماس حاصل کنند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.