صفحه اصلی / اصناف / برندها / لوفت‌هانزا پروازهای خود را از سر می‌گیرد
لوفت‌هانزا پروازهای خود را از سر می‌گیرد

لوفت‌هانزا پروازهای خود را از سر می‌گیرد

کسب و کار نیوز- شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد ۷۰ درصد از پروازهای طولانی خود را تا سپتامبر ۲۰۲۰ به حالت عادی بازگرداند.

به گزارش کسب و کار نیوز، لوفت‌هانزا به عنوان بزرگترن شرکت هواپیمایی فعال و مستقر در آلمان با انتشار بیانیه‌ای جدید اعلام کرده است که قصد دارد ۷۰ درصد از خطوط پروازی خود را در عرض سه ماه آینده یعنی تا سپتامبر ۲۰۲۰ از سر گرفته و به حالت عادی باز خواهد گرداند.

همزمان با برداشته شدن محدودیت های سختگیرانه از سوی دولت کشورهای مختلف، به نظر می رسد که شرکت‌های هواپیمایی فعال و مستقر در سراسر جهان نیز قصد دارند به منظور جبران خسارت وارده ناشی از شیوع گسترده و بحران پاندمی ویروس کرونا، هرچه زودتر برنامه‌های پروازی خود را اعلام کرده و خطوط پروازی خود را از سر بگیرند.

لوفت‌هانزا که یکی از ایرلاین‌های بزرگ جهان به شمار می رود، تا پیش از شیوع گسترده ویروس کرونا به صورت روزانه یا هفتگی به مقاصد و شهرهای بزرگ و جهان پرواز داشت.

لوفت‌هانزا همچنین در این بیانیه اعلام کرده است که مسافران و متقاضیان قادر خواهند بود در سپتامبر ۲۰۲۰ برای تاریخ های مورد نظر خود در پاییز و زمستان از این ایرلاین آلمانی بلیط هواپیما تهیه کرده و با رزرو آن، به مقاصد موردنظر خود سفر کنند.

طبق گزارش وب سایت simpleflying، این ایرلاین قصد دارد که تا سه ماه آینده ۷۰ درصد از خطوط پروازی طولانی و ۹۰ درصد از خطوط پروازی کوتاه و متوسط خود را از سر بگیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.