صفحه اصلی / اصناف / خسارات تعطیلی اصناف به دلیل کرونا بسیار سنگین است
خسارات تعطیلی اصناف به دلیل کرونا بسیار سنگین است

صادق فیض آبادی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران و تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی:

خسارات تعطیلی اصناف به دلیل کرونا بسیار سنگین است

کسب و کار نیوز- رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران و تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی در رابطه با تاثیر کرونا بر کسب و کارها و صنف تولیدکنندگان و تعمیرکاران و تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی گفت: بحران کرونا بسیاری از واحدهای تولیدی و اصناف را با خسارات سنگین روبرو ساخته و جبران آن نیاز به زمان و حمایت های بی شماری دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز، صادق فیض آبادی افزود: تعطیلی اجباری به دلیل کاهش شیوع بیماری کرونا اتفاق افتاد و این بحران اجازه فعالیت را از مشاغل و اصناف گرفت. به همین دلیل نه تولیدی، نه خرید و فروشی در اصناف بخصوص تولیدکنندگان و تعمیرکاران و تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی انجام نشد و هزینه های واحدهای صنفی افزایش بسیاری پیدا کرد.

فیض آبادی اظهار داشت: تمام کالاهای مرتبط با صنف تجهیزات الکترونیکی در انبارها باقی مانده و ضرر و زیان زیادی متوجه این صنف گردیده است. همچنین صحبان مشاغل اجناس و کالاهای خود را در این صنف نتوانستند به فروش برسانند چراکه مراکز توزیع کاملاً تعطیل بود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران و تجهیزات الکترونیکی و حفاظتی خاطرنشان کرد: برای جبران خسارت های بسیاری که اصناف در این بخش متحمل شده اند نیاز به حمایت ها داریم. در حال حاضر برای تامین مواد اولیه دچار مشکل شده ایم و باید در این راستا کمک به اصناف در دستور کار قرار بگیرد.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.