صفحه اصلی / اسلایدر / شاخص قصد بازگشت ندارد
شاخص قصد بازگشت ندارد

شاخص قصد بازگشت ندارد

کسب و کار نیوز - در آغاز معاملات روز سه‌شنبه بازار سهام شاخص کل با افتی ۲۲ هزار واحدی به کانال ۹۳۰ هزارتایی سقوط کرد تا همچنان به روند نزولی چند وقت اخیر خود ادامه دهد. در ۵۰ دقیقه ابتدایی معاملات بورس، سه غول بزرگ بورس یعنی فارس، فولاد و فملی به ترتیب با ۲۶۳۹، ۲۳۴۰ و ۱۵۴۸ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

به گزارش کسب و کار نیوز، این در حالی است که سایر نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز نیز در محدوده نزدیک به صف فروش معامله می‌شوند.

در این مدت بیش از ۴۰۰ هزار معامله در بورس صورت گرفته که طی آن ۲ میلیارد و ۶۸۰ هزار سهم با ارزشی بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد ریال داد و ستد شده است.

همچنین در معاملات فرابورس نیز ارزش معاملات بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال بوده که کگهر بیشترین تاثیر را بر شاخص این بازار داشته است.

معاملات امروز در حالی در حال پیگیری است که با وجود افت بیش از ۲ درصدی شاخص کل، شاخص کل هم‌وزن کمتر از یک درصد سقوط کرده که نشان‌دهنده معاملات مثبت در نمادهای کوچکتر بورسی است. همچنین با گذشت زمان بازار فشار عرضه در برخی نمادها کاهش یافته و کلیت بازار در حال بهبود به نظر می‌رسد.

این در حالی است که فردا قرار است دو عرضه اولیه در بورس و فرابورس انجام شود و بخشی از سهامداران به دنبال نقد کردن سهام خود و فراهم کردن نقدینگی لازم برای خرید این دو سهم هستند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.