صفحه اصلی / اصناف / بازار / در هر کجا که هستید، بر تماس های شرکت نظارت کنید
در هر کجا که هستید، بر تماس های شرکت نظارت کنید

در هر کجا که هستید، بر تماس های شرکت نظارت کنید

کسب و کار نیوز - امروزه انواع مختلفی از بازاریابی ها ظاهر شده اند که همگی یک هدف را با ابزار متفاوت دنبال می کنند.

اما همچنان بازاریابی تلفنی به روش های سنتی، علاقمندان و پیروان خاص خود را دارد. بازاریابی تلفنی (TeleMarketing) در صورتی که طبق اصول صحیح انجام پذیرد، به عنوان کم هزینه ترین، دم دست ترین و سودآور ترین نوع بازاریابی به شرکت ها کمک میکند و در طی آن بازاریابان و فروشندگان با مشتریان احتمالی خود از طریق تلفن به طور مستقیم صحبت می کنند.

 این نوع بازاریابی در مارکت های B2B و B2C قابل اجراست و نحوه ی اجرای آن بستگی به پارامترهای مختلف مثل جغرافیا، فرهنگ، جمعیت و … دارد. اما به طور کلی در این نوع مارکتینگ باید به این موارد توجه داشت:

  • لحن بیان مناسب برای متقاعد کردن مخاطب
  • استفاده از کلمات مثبت و پر انرژی
  • خودداری از پر حرفی و اصطلاحا آسمان-ریسمان بافتن
  • خودداری از خسته کردن مخاطبین با طرح سوالات و مباحث طولانی
  • یادداشت برداری از موارد بحث شده
  • ذکر مزایای رقابتی محصول به طور مختصر و مفید
  • پاسخگویی با روی گشاده به مشتریان

اما واضح است که این نوع بازاریابی به ابزار مختلفی نیاز دارد؛ ابزاری که بتواند بستری را فراهم کند که حتی در زمان عدم حضور در شرکت با دسترسی به تمام اطلاعات ثبت شده ی مشتریان و مخاطبان در سیستم داخلی، با شماره های شرکت نیز امکان برقراری تماس از راه دور فراهم باشد. ممکن است سیستم ها و نرم افزارهای مختلفی را در ذهن خود مرور کرده باشید، ولی برنامه ای که قریب به اتفاق سازمان ها از آن یاد می کنند، نرم افزار سی آر ام است. اما چرا؟

برنامه ی یکپارچه ارتباط با داخل و خارج سازمان

سیستم یکپارچه ی پیام گستر به چند دلیل تبدیل به رایج ترین برنامه مدیریتی و برترین سی آر ام ایرانی  شده است، که به طور خلاصه آنها را بررسی میکنیم.
نرم افزارهای CRM انواع مختلفی دارند که شامل تحت وب و یا ابری (تحت کلود) می باشند.
ویژگی اول این نرم افزار، تحت وب بودن آن است. به این معنی که تمام اطلاعات در سرورهای شرکت میزبان ذخیره شده و بر خلاف سیستم های ابری، فضای نامحدود و رایگانی در اختیار شرکت ها می باشد.
ویژگی مهم بعدی آن که در این سیستم، تنها با استفاده از یک مرورگر در فضای مجازی به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن، از هر کجای دنیا و در هر زمان از شبانه روز با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به صفحه خود دسترسی خواهید داشت و تمام اطلاعات ثبت شده در سیستم قابل استفاده خواهند بود.
ویژگی خاص دیگری که پیام گستر را متمایز میکند، یکپارچگی با سیستم های تلفنی و داخلی مثل سانترال و سیستم جدید و قدرتمند ویپ می باشد.

فرض کنید روزانه تماس های زیادی دارید و هر اپراتور باید به تماس های متعدد پاسخ دهد. حالا چه اتفاقی می افتد اگر تمام این تماس ها با جزئیات کامل بصورت خودکار در پروفایل هر مشتری ثبت شوند.
جزئیاتی مثل موضوع تماس، مدت تماس، اپراتور پاسخگو یا غیره. یا حتی زمانی که اپراتور شما به مشکل برمی خورد، بتوانید مکالمه او را همزمان بشنوید و در گوش او (بدون آنکه مخاطب پشت تلفن متوجه حضور شما شود) نجوا کرده و او را راهنمایی کنید. یا حتی فراتر از آن، اگر حتی در شرکت هم حضور فیزیکی نداشته باشید، بتوانید با شماره های شرکت با سایرین تماس بگیرید و تلفن های درون سازمانی یا برون سازمانی خود را از راه دور و با استفاده از تلفن شخصی خود پاسخ دهید.

این سیستم که از یکپارچگی نرم افزار CRM پیام گستر و برنامه الوویپ (alovoip.net)بدست می آید، علاوه بر موارد اشاره شده دارای مزیت ها و ماژول های دیگر است که به طور خلاصه به آنها اشاره می کنیم:

  • پیگیری وظائف، یادآوری ها و تنظیم قرار های ملاقات با جزئیات بالا
  • ارائه گزارش های جامع و کامل از فرآیندها و عملکرد هر تیم به تفکیک پرسنل
  • راه اندازی کمپین های تبلیغاتی و ارسال پیام های انبوه به صورت SMS , Email , Fax
  • اتوماسیون اداری کامل و یکپارچه
  • ساخت فرم های سازمانی و ایجاد چرخه گردش کار با ایجاد دسترسی و مجوز
  • ثبت اطلاعات مخاطبین، سرنخ ها، فرصتهای فروش و مشتریان با جزئیات کامل
  • افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان توسط باشگاه مشتریان

و امکانات بسیار متنوع و متعدد دیگر که برای درک کامل آنها کافی است از طریق لینک دریافت دمو(https://www.payamgostar.com/fa/trial) ، با بهره مندی از  ۳۰ روز استفاده ی رایگان  تمامی امکانات این سیستم را تجربه کنید تا بطور ملموس دریابید که چرا پیام گستر سالهاست که افتخار پرچمداری این حوزه را در نرم افزارهای CRM ایران داراست.

https://www.payamgostar.com

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.