صفحه اصلی / اسلایدر / روز قدس مهم تری پیش‌ رو داریم
روز قدس مهم تری پیش‌ رو داریم

سخنگوي وزارت خارجه:

روز قدس مهم تری پیش‌ رو داریم

کسب و کار نیوز - سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با توجه به تحولات مهمی که در جهان رخ داده، روز قدس مهم‌تری را در پیش‌رو داریم و تا زمانی که اشغال‌گری، تجاوز و قساوت و جنایت وجود دارد، روز قدس گرامی داشته می‌شود و ایران سرمدار این نگاه خواهد بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، «سید عباس موسوی» پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: تا زمانی که اشغال‌گری، تجاوز، قساوت و جنایت وجود دارد، روز قدس گرامی داشته می شود و ایران سرمدار این نگاه خواهد بود. با توجه به تحولات مهمی که در جهان رخ داده، روز قدس مهمتری را در پیشرو داریم. مقام معظم رهبری هم در یک اتفاق کم‌نظیر در این روز سخنرانی خواهند کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تحولات دیپلماتیک طی هفته اخیر اظهار داشت: از اتفاقی که در عراق و افغانستان رخ داده، مجددا ابراز خرسندی می‌کنم که دو کشور همسایه ما در شرق و غرب بعد از مدت‌ها و کشمکش سیاسی، به تفاهم سیاسی دست یافتند. عراق مجددا با دسیسه‌هایی که به آن اقدام می‌کنند، لزوم وجود دولت قوی، فراگیر و متقدر حس می‌شد که خوشبختانه این دولت تشکیل شد که مورد حمایت ایران هم است.
موسوی ادامه داد: در افغانستان بعد از مدت‌ها کشمکش این تفاهم برقرار شد. ایران اولین کشوری بود که از این تفاهم استقبال کرد و امیدواریم این طلیعه‌ای برای گفت‌وگوهای فراگیر میان همه گروه‌ها و برای گفت‌وگوهای بین‌الافغانی باشیم و شاهد یک کشور امن، آباد و با ثبات در شرق خودمان باشیم.

سخنگوی وزارت خارجه افزود: مقام معظم رهبری در این روز به صورت آنلاین برای مخاطبین جهانی سخنرانی خواهند کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.