صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / ایجاد بستر صادرات محصولات کرونایی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور
ایجاد بستر صادرات محصولات کرونایی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور

با هدف صادرات به کشورهای عضو دی هشت انجام می شود

ایجاد بستر صادرات محصولات کرونایی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور

کسب و کار نیوز - پارک فناوری پردیس به عنوان دبیرخانه «شبکه تبادل و انتقال بین هشت کشور اسلامی در حال توسعه» موسوم به «D-8 TTEN» فرصتی را در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور جهت معرفی محصولات کرونایی خود به کشورهای عضو این سازمان فراهم آورده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس،‌ هدف از این طرح که با همکاری مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس انجام می‌شود، شناسایی محصولات تولید شده جهت جلوگیری و کمک به رفع بیماری COVID-19 و معرفی این محصولات به ۸ کشور عضو این سازمان است. طرحی که بستری برای تجاری‌سازی این محصولات و فروش در جمع کشورهایی که دارای یک هشتم جمعیت جهان هستند را فراهم آورده است. این فعالیت با استفاده از توانمندی کارگزاران تجارت فناوری صورت می‌پذیرد.
شرکت‌هایی که تمایل به شرکت در این طرح دارند، می‌توانند به سایت www.d8tten.org مراجعه و نسبت به ثبت محصول خود اقدام نمایند. همچنین جهت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه شبکه تبادل و انتقال فناوری D-8 TTEN به شماره ۷۶۲۵۰۲۵۰-۰۲۱ داخلی ۲۳۱۸، تماس حاصل نمایند.
گفتنی‌ است، کشورهای اندونزی، ایران، بنگلادش، پاکستان، ترکیه، مالزی، مصر و نیجریه اعضای کشورهای گروه دی هشت می‌باشند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.